Gå til innhold

Indrehus garasjen "Nürburgring ALPINA D3 s.40"


Anbefalte innlegg

Liker godt planene dine, har selv en langsiktig plan om å gå for full alcantara interiør dersom jeg beholder min.

Når det gjelder M-bakfanger tror jeg dette ville vært prikken over ien, mer komplett mtp. at du har M-front og sideskjørt. Skiltplata hadde også blit bøst ;)

Takk for det! Alcantara er liksom det ypperste å ha i E34 for min del, så det er den som skal skje i vinter... Også M5 fanger bak MÅ denne bilen ha nå etterhvert for å bli helt i strekk og komplett! Gleder meg til å sette den på når det er nylakkert og klar til å settes på. Skal også demontere fanger foran, sideskjørt og spoiler å få det lakket opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De speilene synes jeg ikke noe om ! minner meg om "M3" kopispeil selv om disse var originalt på noen E34.

liker selv preface speila til e34 . synes det gir et mye bedre utsende :) men, smak å behag! godt ikke alle liker det samme. resten av oppgraderingene dine derimot :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De speilene synes jeg ikke noe om ! minner meg om "M3" kopispeil selv om disse var originalt på noen E34.

liker selv preface speila til e34 . synes det gir et mye bedre utsende :) men, smak å behag! godt ikke alle liker det samme. resten av oppgraderingene dine derimot :applause:

Enig med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes personelig de blir litt for runde og for mye luftlinjeforma ifh. til E34 sine relativt rette og markante linjer. Det som dog er så kjekt er at man kan prøve, og bytte tilbake om det blir feil. Eller at du synes de sitter som ett skudd, og det er jo tross alt det som teller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff, nei ha på M5 speila! fineste speila er preface E34 speil, men når bilen ikke er preface blir det liksom "feil" og facelift speila er faktisk rett stygg etter min mening, ha på M5 speil, kler bilen veldig godt sammen med mtech osv. Er so mye originalpolizei i den tråden her! guuud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si ifra om jeg skal slette dette fra tråden din Odd Erik.

Men jeg syns disse speilene gjør seg veldig godt på e34

[ Bilde ]

Takk John! Tenkte på din bil da jeg handler dem, husker du hadde de på og det syntes jeg var pent. Er som det blir nevnt her at det må

Være lov å prøve. Bare å ta av om det ikke blir som forventet. Tror det blir tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OddErik_E34 changed the title to Indrehus garasjen "Nürburgring ALPINA D3 s.40"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...