Gå til innhold

Automote cabben til SALGS


vetu03
 Share

Anbefalte innlegg

Problemet ligger nok litt der at det ikke er så mange i norge som er i stand til å klare og fullføre et slikt prosjekt, ei heller godkjenne ombyggingen, så verdien på selve karosseriet blir jo deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde jo vært fett å fullført det "stuket" med funksjon da? Få alt det i carbon og bygget grom motor på 500-700 whp... Men heavy duty kunst av bur. Hadde vært feeeeet time attack bil/gatebil extreme bil. Blir så inni helvete overstyla og over showa sånn ellers :( Er ikke min smak i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automote er ikke for alle. De har (hadde) sin egen stil og den skreik gjerne oppmerksomhet. Folk vet at det er en automote-bil nå de ser den og det er jo litt kult.

Men hendte at de/kundene klarte å holde seg i skinnet og da ble resultatet riktig så bra :wink:

1fi5z33l7it4ume68oyu.jpg

5iyj0n59oh4755zfqqwd.jpg

93w6brgdk1ch5i85jsof.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biler som dette appelerer som regel kun til en aldersgruppe som ikke har kapital (eller kompetanse/kapasitet) til å fullføre slike prosjekter.

Selv ville jeg ikke tatt i bilen med ildtang engang. Noe som gjelder det meste Automote har bygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett MANGE Automotebiler, noen kompiser har også eid noen av de. Noen er meget feite, cleane og digge. Noen er overkill etter sære kundeønsker + det var tøft for 10 år siden ca da de første begynte med Automote, trender forandrer seg med tidene!

Men ja, de er "konk" ja. Veldig synd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...