sveigis Skrevet Juni 4 Skrevet Juni 4 37 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Takk for det Ja jeg gjorde dette selv, gikk for så vidt greit. Verste var egentlig fylleprosessen som ble litt kaotisk, ettersom du skal etterfylle på gitte temperaturer. Kassa var 30 grader, men så plutselig to minutter etterpå så var den 50 grader. Også holder du på og skal fylle rett ved ett eksosrør som stadig ble varmere og varmere, prøve å ikke brenne fingrene eller smelte plastslagen på pumpa jeg fyller kassa med. Hørt at det er lettere på de sekssylindrede motorene, da slipper man å senke eksosen for å få ut pakninga rundt kontakten til mecatronicen også. Glimrende Fredrik 😊 Ja det blir varmt når man holder på og husker jo selv når jeg byttet ventilhus på tds hvor grisete det ble . Godt jobbet .👍🙏
Fredrik 90 Skrevet Juni 17 Forfatter Skrevet Juni 17 B10 ble i dag 17/6 EU godkjent med null feil 😎 Fikk skryt for å holde bilen veldig i orden, han fant faktisk ingenting å bemerke. Det er hyggelig 😀 Neste nå er en service, så er det egentlig ikke så mye mer som står på tapetet. Men jeg skal nok finne på noe, på gamle biler er det alltid noe å finne på 😅 Var hjemme hos opphavet og kom til å bla litt i gamle fotoalbum. Det er jo alltid artig, kom over dette bildet her: Tatt hjemme i Arendal sommeren 1999 antagelig 😎 Sommeren 2025, 26 år senere og E39 er fortsatt stas 💪 Jeg var 9 år i 1999 og er nå 35 år i 2025. Den sorte var en 520ia, verdens beste og mest overlegene bil i mine øyne som 9 åring. Mye av min interesse og fascinasjon for BMW kan nok tilskrives den bilen. Kan ennå kjenne den lune og litt søte lukta fra velour interiøret en varm sommerdag, følelsen av bar hud mot varm og myk velour. Og Sash! med "Adelante" og "Equador" på Bussiness anlegget, gjerne på langtur til Oslo eller Danmark. Å for noen gode barndoms minner ❤️ fupsaker, ahj, paukri og 12 andre reagerte på dette 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå