sveigis Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Takker for det Ja E90 er en utrolig god bil, har ikke hatt noen probemerer med denne i det hele tatt. Liker at den er så velkjørende, muligens noe stiv og hard med M sport understellet men rundt svinger og på krokene veier er den utrolig artig å kjøre. Når jeg får på sommerdekkene med litt bedre veigrep så må du prøve den Det hadde vært supergøy Fredrik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Da var sommerdekkene kommet på for sesongen, skal jo snart til Tyskland så det er greit å ha det gjort Ellers så skal det byttes bremseklosser og skiver forran samt styrekuler da dette ble feil på EU kontrollen. Bremsene er grei skurring men styrekulene må jeg ha litt hjelp til fra noen som har gjort det før....hint hint...Sveigis Skal også ta oljeskift og filterbytte før vi reiser på tur med bilen hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Åååhhhkk,heldigris som har fått på sommerdekk altså. Styrekuler ja,jeg har aldri byttet det på Bmw men i bøtter og spann på Opler.Regner med det ikke er noe vanskeligere på denne.. Jeg ringer imorgen ettermiddag da jeg må se på noe på din bil og snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Ja nå var det på tide med sommerdekk synes jeg Vil tro det er ganske likt på de fleste biler, står vedlig lett til på E34. Nesten så man ikke trenger å ta av hjulet en gang, men jeg ble anbefalt å ta en hjulstillingskontroll på bilen etter å ha bytta styrekulene. Tar det sammen med etterkontrollen Bare å plinge på, prøvde faktisk å ringe deg i dag for jeg ville ha vert bortenom en tur men jeg kom ikke igjennom på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Ser veldig bra ut Fredrik! Gjorde seg med sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Ser veldig bra ut Fredrik! Gjorde seg med sommerdekk Takker Ja det var godt å få dem på, ligger litt bedre på veien også henfjel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Ja nå var det på tide med sommerdekk synes jeg Vil tro det er ganske likt på de fleste biler, står vedlig lett til på E34. Nesten så man ikke trenger å ta av hjulet en gang, men jeg ble anbefalt å ta en hjulstillingskontroll på bilen etter å ha bytta styrekulene. Tar det sammen med etterkontrollen Bare å plinge på, prøvde faktisk å ringe deg i dag for jeg ville ha vert bortenom en tur men jeg kom ikke igjennom på telefonen. Telefonen min er oppe og går imorgen eller tirsdag.Nytt simkort på gang . Vi skal ta en titt på tingenes tilstand når det gjelder styrekulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Telefonen min er oppe og går imorgen eller tirsdag.Nytt simkort på gang . Vi skal ta en titt på tingenes tilstand når det gjelder styrekulene. Aaahhh, var derfor ja Det høres veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 For en nydelig E34, en drøm å se på! Godt å se at du tar så godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 For en nydelig E34, en drøm å se på! Godt å se at du tar så godt vare på den Mange takk Ja den får godt stell, må prøve å holde på de E34ene som er igjen på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Tok en rask service og filterbytte her i går Måtte nesten sette på BMWCCN klistremerke i bakruta også synes jeg I dag har bilen fått en grundig vask innvendig og utvendig slik at den et klar til tur i morgen. Jeg må si jeg er spent på hvordan bilen vil takle en slik lang tur med mange timer i strekk på Autobahn, er jo en 20 år gammel doning dette. Men det blir å ta det pent, vil ikke risikere noe VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Fortell litt om denne turen. Hvor langt, hvor lenge, hvilke land skal dere innom osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Fortell litt om denne turen. Hvor langt, hvor lenge, hvilke land skal dere innom osv Det blir ikke noen voldsom tur, jeg skal ned på bilmessen Techno Classica i Essen. Ca midtveis i Tyskland Skal komme tilbake med bilder ifra turen ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Pen e34,go tur til tyskland;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 skulle nesten blitt med så vi kunne kjørt E34 kolonne ;D god tur, det vil nok sikkert gå veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå