bmw-520i Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 e32 735 aut 7.8 stoppeklokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 E34 532iS 6,1 sek med tunge 18 tommere, målt med Performancebox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gripfreak Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 go kart kz2 med 6gir, 175kg 47hk 0-100 på 3.2 sek desverre ikke lov og kjøre på vei... bmwen derimot 520 e39 litt over 10 sek, ikke noe å skryte av men lyden e fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Edit: Hadde vært mye gøyere å heller nevne kun sine egne biler og ikke biler man har kjørt. Da kan jo jeg si E92 M3 og "eie" alle liksom bare ett synspunkt jo det var det jeg i utgangspunktet tenkte men for må bare nevne mopedene sine også.. selv har jeg ikke fått til en ordentlig måling på 320'en men det er ingen sinnsyk opplevelse dessverre.. noen med 330i som har målt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Edit: Hadde vært mye gøyere å heller nevne kun sine egne biler og ikke biler man har kjørt. Da kan jo jeg si E92 M3 og "eie" alle liksom bare ett synspunkt Ikke vær så vanskelig da. Hvis folk har kjørt de bilene så har de jo prøvd det og, og det er jo halve poenget her. Er jo ikke kult og komme med "jeg gjorde 0-100 i min lada niva på 45 sekunder!!" 318 min gjorde rett i overkant av 10sek. 325 går på ca 7 sek... R6en går på under 3 og 200 på rett under 10.... Har man ikke noe gode tall med egne biler får man bruke andres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Enkelte her har åpenbart målt bilene sine i nedoverbakke. De eneste BMW'ene jeg har målt på noen som helst måte, er E36 325i og E34 520i. Da målte vi flere ganger og fikk et snitt. Mange år siden nå, så husker ikke nøyaktig. Men 325i havnet høyt på 8-tallet (8,6-8,7 ca), mens 520i havnet høyt på 10-tallet. Dette var biler i god stand. Mine nåværende biler har oppgitte tider på hhv 12,7 og 6,6 sek. Hva de klarer i praksis aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 745i'n min gjorde 0-100 på +/- 5 sek med dårlig grep. Har ingen eksakte målinger 0-200 men godt under 20 sek hvertfall.. Skal prøve å få til noen bedre målinger med G-techen når jeg får bilen på veien igjen, da med nybygd motor. Størrelse og vekt tatt i betraktning går den ikke så verst, det var i allefall mer enn godt som førstebil. Det morsomste er vel det at det ikke er så mange som tror den rustne gamle sjuern faktisk flytter litt på seg.. Alle målinger må tas på flatt underlag ja, nedoverbakke og vind er juks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 tipper min 316 e30 gjør det på 12-13 sekunder. Mener å huske den skal ha hatt en 0-100 tid på 10,7 sek når den var ny. Uansett, synes ikke det er noe å utsette på på en såpass gammel bil med så liten motor. 0-200 er ikke tema:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Min gjør det på 2,83 sekunder i vakum og fritt fall ! På bakken gjør den det dessverre ikke fortere enn 8,1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 gamle isuzu campo (trokke det ble riktig skrevet menne gidder ikke sjekke så tidlig på morran) klarte 0-100 på, tja, tid er uviktig, men for de som er kjent i østfold (e6, så kjørte jeg ut ved smart club i råde, og bikka hundre på gps ved flyplasstårnet i rygge, så gikk ikke fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 gamle isuzu campo (trokke det ble riktig skrevet menne gidder ikke sjekke så tidlig på morran)klarte 0-100 på, tja, tid er uviktig, men for de som er kjent i østfold (e6, så kjørte jeg ut ved smart club i råde, og bikka hundre på gps ved flyplasstårnet i rygge, så gikk ikke fort da kan du sikkert skryte på deg at du er den som har holdt gassen i bunn lengst her inne, og det er jo det som teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Vi hadde en 83mod Volvo 245 diesel med en illsint 6'r. Målinga skjedde dog i en veldig slakk oppoverbakke. Lang strekke, men ved 80 så ga vi opp. den var dau den. 325'n får jeg ta til sommer'n når skiltene er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 ESS sier 4.8 på 540en, men jeg tror nok de skryter på seg en god del. Får prøve om bilen blir operativ i løpet av våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Skal teste når nye bakdekka kommer 315/25-20" Michelin Plot sport cup Hva anbefales for å få den nøyaktigste målingen? Uten at det skal koste stort? Stoppeklokke går lissom ikke på den bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 gamle isuzu campo (trokke det ble riktig skrevet menne gidder ikke sjekke så tidlig på morran)klarte 0-100 på, tja, tid er uviktig, men for de som er kjent i østfold (e6, så kjørte jeg ut ved smart club i råde, og bikka hundre på gps ved flyplasstårnet i rygge, så gikk ikke fort da kan du sikkert skryte på deg at du er den som har holdt gassen i bunn lengst her inne, og det er jo det som teller tja nå har ikke jeg prøvd med snekkerkjerra ennå..transporter 1,9 TDI.. og da tror jeg T'en står tam... bittegranne oppoverbakke og jeg våger meg ikke forbi en yaris 1,4 engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå