Hpi Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Hei! Har et sett 17" Alufelger som jeg bruker til vinterhjul og disse begynner å bli ganske stygge meg et brunt belegg som ikke går bort med vanlig vask. Antar det er vel asfalt og annen dritt etter kjøring på salta veier. Er det noe godstoff å få kjøpt som klarer å få dette bort slik at felgene blir rene igjen? Legger ved et par bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Jeg sverger til Statoil sin asfalt fjerner. Det får de rene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Funker det ikke med avfetting/asfaltfjernet og svamp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 citrusrens og rødsprit har jeg god erfaring med for å fjerne fett/drit før lakkering hvertfall.. Ellers vet jeg at en del som driver med detailing sverger til muc-off.. Jeg anbefaler deg også å kjøpe felgbørste. Gjør jobben utrolig mye enklere enn med svamp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Takk for flere gode tips her, har kun prøvd avfetting og svamp uten hell så det må nok tyngre skyts til men har nå fått flere gode produkter anbefalt av dere så satser på at det ordner seg. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Jeg bruker denne: Selges her. http://www.scandicshine.no/index.php?ro ... uct_id=114 Eller i utlandet billig Lukter godt og tar det meste uten at man må skrubbe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 citrusrens og rødsprit har jeg god erfaring med for å fjerne fett/drit før lakkering hvertfall. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 bruk ferro-bit(bet?). funker som fy det. bare å la stå på noen min. går rett av da. brukte det når jeg skulle vaske vekk sånn støv og salt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Selv bruker jeg ferrobet felgvask og syns denne er fin. Sikkert mye annet der ute som er bra også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 CRC/WD40. Og vask med skikkelig såpe etterpå. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå