Gå til innhold

Ny fartsdump?

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke bare mer behalig og lavere forbruk med disse, vil nok også øke levetiden til understellet en del. Ikke få humper jeg ofte passerer i løpet av en dag ihvertfall, så jeg er positivt til noe slikt som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er bøtene og den strenge straffen for å kjøre for fort, men nå skal de ødelegge bilene våre også i tillgg :roll:

Gjelder å kjøper seg SUV med ballongdekk :)

Er du tett??? Hold fartsgrensa, så skjer det ingenting... Ja, det kan bli diverse feil med mekanismen, men kjører d fartsgrensa/under, skal det ikke være noe problem å kjøre over disse uansett...

Du er vel en av de som mener at en hump, midt kjørefeltet er en gode idè.........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tett??? Hold fartsgrensa, så skjer det ingenting... Ja, det kan bli diverse feil med mekanismen, men kjører d fartsgrensa/under, skal det ikke være noe problem å kjøre over disse uansett...

Du er vel en av de som mener at en hump, midt kjørefeltet er en gode idè.........?

Jeg leste en annen plass at disse skulle taes i bruk på motorveier, og det var det jeg baserte mine uttalelser på. I tettbygget strøk så er det klart at disse vil være en stor fordel, men skal de også ta dem i bruk på motorveier så er saken en annen synes jeg. Men selvsagt så er det jo bare på kjøre fartsgrensen :)

Er ikke så mye sånne humper midt i kjørefeltet her omkring, men fartsdumper kommer vi ikke unna i boligfelt og diverse uansett. Da gjelder det bare å ikke kjøre idiotsenka bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor "genialt" jeg synes det er. Har dere aldri glemt en fartshump og gått over for fort selv om du var under fartsgrensa? Jeg kan ikke hoppe over fartshumper slik alle andre kan.

Nei, vanlige fartshumper er best :D

Det er jo hele poenget med disse "humpene". Du merker ingenting til dem hvis du glemmer dem ut og kjører for "fort" under fartsgrensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette virker genialt. problemet er vel at vi bor i den norske stat, derfor vil dette bli altfor dyrt og montere og vedlikeholde iforhold til dagens fartshumper som er en klatt med asfalt slengt ut på veien, ser jo bare hvor dårlig di er til og vedlikeholde veiene og så innen dette er en realitet i norge kjører vi vel rundt i hver vår flygebil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette virker genialt. problemet er vel at vi bor i den norske stat, derfor vil dette bli altfor dyrt og montere og vedlikeholde iforhold til dagens fartshumper som er en klatt med asfalt slengt ut på veien, ser jo bare hvor dårlig di er til og vedlikeholde veiene og så innen dette er en realitet i norge kjører vi vel rundt i hver vår flygebil...

kunne ikke vært mer enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...