wicky124 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Håper inderlig at de har en "buffer" på fartsgrensa.. Er vel like jævlig det der som gjennomsnittsmåling... Man er mer opptatt av å holde grensa enn å være observant i trafikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Støtter dette 100%. Ingenting er verre enn fartsdumper som er bygget for store/bratte, så man må ned i nesten 10km/t i 30-sonen. Blir bare mye gass-brems og bortkastet drivstoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 dette er bra, liker ikke skarpe tradisjonelle fartsdempere, de som har jevne overganger er greit, men dem er nå i et mindretall, dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Ikke bare mer behalig og lavere forbruk med disse, vil nok også øke levetiden til understellet en del. Ikke få humper jeg ofte passerer i løpet av en dag ihvertfall, så jeg er positivt til noe slikt som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 En ting er bøtene og den strenge straffen for å kjøre for fort, men nå skal de ødelegge bilene våre også i tillgg Gjelder å kjøper seg SUV med ballongdekk Er du tett??? Hold fartsgrensa, så skjer det ingenting... Ja, det kan bli diverse feil med mekanismen, men kjører d fartsgrensa/under, skal det ikke være noe problem å kjøre over disse uansett... Du er vel en av de som mener at en hump, midt kjørefeltet er en gode idè.........? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Skulle fungert på folk som kjører alt for sakte også. Men skulle det ikke bli noen flere bommer/høyere veiavgift for å finansiere dette på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 En god ide så lenge de funker, men den dagen den låser seg nede blir det jo moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Er du tett??? Hold fartsgrensa, så skjer det ingenting... Ja, det kan bli diverse feil med mekanismen, men kjører d fartsgrensa/under, skal det ikke være noe problem å kjøre over disse uansett... Du er vel en av de som mener at en hump, midt kjørefeltet er en gode idè.........? Jeg leste en annen plass at disse skulle taes i bruk på motorveier, og det var det jeg baserte mine uttalelser på. I tettbygget strøk så er det klart at disse vil være en stor fordel, men skal de også ta dem i bruk på motorveier så er saken en annen synes jeg. Men selvsagt så er det jo bare på kjøre fartsgrensen Er ikke så mye sånne humper midt i kjørefeltet her omkring, men fartsdumper kommer vi ikke unna i boligfelt og diverse uansett. Da gjelder det bare å ikke kjøre idiotsenka bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 du lider vell ikke av idiotsenka bil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 du lider vell ikke av idiotsenka bil uansett Nettopp! Jeg må ha en bil jeg kan kjøre med på vanlig vei og om vintern Har aldri vært noe fan av senking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 du lider vell ikke av idiotsenka bil uansett Nettopp! Jeg må ha en bil jeg kan kjøre med på vanlig vei og om vintern Har aldri vært noe fan av senking. homo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Vet ikke hvor "genialt" jeg synes det er. Har dere aldri glemt en fartshump og gått over for fort selv om du var under fartsgrensa? Jeg kan ikke hoppe over fartshumper slik alle andre kan. Nei, vanlige fartshumper er best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Vet ikke hvor "genialt" jeg synes det er. Har dere aldri glemt en fartshump og gått over for fort selv om du var under fartsgrensa? Jeg kan ikke hoppe over fartshumper slik alle andre kan. Nei, vanlige fartshumper er best Det er jo hele poenget med disse "humpene". Du merker ingenting til dem hvis du glemmer dem ut og kjører for "fort" under fartsgrensa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 dette virker genialt. problemet er vel at vi bor i den norske stat, derfor vil dette bli altfor dyrt og montere og vedlikeholde iforhold til dagens fartshumper som er en klatt med asfalt slengt ut på veien, ser jo bare hvor dårlig di er til og vedlikeholde veiene og så innen dette er en realitet i norge kjører vi vel rundt i hver vår flygebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 dette virker genialt. problemet er vel at vi bor i den norske stat, derfor vil dette bli altfor dyrt og montere og vedlikeholde iforhold til dagens fartshumper som er en klatt med asfalt slengt ut på veien, ser jo bare hvor dårlig di er til og vedlikeholde veiene og så innen dette er en realitet i norge kjører vi vel rundt i hver vår flygebil... kunne ikke vært mer enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå