Steffan C Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 På tide med en tråd om denne BMW'n også, har jo tross alt vært i mitt eie i nesten 6 mnd 2006 mod. E90 320 Si Limited Edition. Bilen er kjøpt ny i Norge, Carbonsort, Dakota Lemon Skinn, komplett servicehefte samt ettermontert komplett Defa WamUp. Jeg er 3 eier, kjøpte bilen av en trivelig kar i Oslo 03.11.11, ved km stand: 41348 km. Pr. 31.03.12 har bilen gått 44090 km, kjører ikke så mye lenger Har utført litt oppgraderinger så langt: - LED i AE og skiltlys, handlet av Dybvik Trading - Originale Black Line baklykter, handlet av Joatle her på Bimmers. - Bilstein B14 understell, handlet av Schmiedmann - BMW Performance bakpotte, handlet av Schmiedmann. - Breyton GTP i 19" kommer også på om ikke lenge. Syns kidsa mine også skulle få sitte litt standsmessig, så skaffet BMW Junior Seat II-III i løpet av vinteren Her er noen bilder fra annonsen. Her er noen bilder tatt i dag, 31.03.12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Helt fantastisk med de rette og ikke minst nødvendige oppgraderingene. Skikkelig flott fargekombinasjon også. Gratulerer så mye, Steffan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Snasen bil det der! Hvordan vurderer du kjøreegenskapene og motoren i denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Thx Salty Liker godt fargekombi'ne på denne BMW'n. Men er litt utfordrene med det skinninteriøret, passer ekstra på det kan du si. Har fått blandet opp farge hos Kepler Bilen skal forøvrig bort til BernhardB over påske, for skikkelig oppfrisking av lakken. Hadde ikke du 535'n hos han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Henrik: Kjøreegenskapene er knall, denne vil jeg tro er artig på ny-sløyfa på Våler. Men nå er jo jeg stort sett vandt til svære 5'ere, så en ny verden for meg anyway Motoren kunne godt vært litt sprekere, krever endel turtall for sportselig kjøring, og den er ganske tørst Men etter noen år med V8'r, så er denna snill, samt jeg sykler jo neste bare for tiden \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Knallfin E90 du har skaffet deg! Inmari fin effekt i carbonschwarz lakken.. Tror nok ikke Brynildsen får den værste jobben med denne her, ser i allefall bra ut på bildene. Som nevnt over her så er det ingenting å utsette på oppgraderingene dine. Hva med en BMWP "carbonflipp" på bakluka? Du får ta deg noen runder på bane med bilen, det fortjener den og ikke minst du. Min tidligere chippede E90 318D var fryktelig morsom tross litt lat diesel, -og det var jo bare standard M-sport understell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Gratulerer med knallflott BMW Vil du sende en PM med hva du måtte gi for farge til skinnsetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Meget pen bil ja interiøret er bare helt lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Knallfin E90 du har skaffet deg! Inmari fin effekt i carbonschwarz lakken.. Tror nok ikke Brynildsen får den værste jobben med denne her, ser i allefall bra ut på bildene. Som nevnt over her så er det ingenting å utsette på oppgraderingene dine. Hva med en BMWP "carbonflipp" på bakluka? Du får ta deg noen runder på bane med bilen, det fortjener den og ikke minst du. Min tidligere chippede E90 318D var fryktelig morsom tross litt lat diesel, -og det var jo bare standard M-sport understell! Takker -Martin- Jeg titta litt på 130i i Tyskland selv før jeg kjøpte denne. Men ble for dyrt for meg, evt. aktuelle biler var for godt brukte og kjipt utstyrt Din BMW er bare deeeeilig Har sett litt på BMWP flipp, men har i grunn ikke noen planer om cabon- stasj på denne. Har lyst på noe bak på luka, og har også sett litt på bilder av CSL luker De siste bildene her traff jeg godt med, for er endel slitasje BB skal ta hand om Håper å få testa denne på bane, men vet ikke når det blir. Eneste jeg vet, er at CCN treffet i Juli utgår pga. jobbing Gratulerer med knallflott BMW Vil du sende en PM med hva du måtte gi for farge til skinnsetene? Takker Kristian. Du kommer vel opp på vasketreffet på Kepler 4/5? Skal få ordna knallpriser av Joakim på farger Meget pen bil ja interiøret er bare helt lekkert Takker Reef89, knallfornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Thx Salty Liker godt fargekombi'ne på denne BMW'n. Men er litt utfordrene med det skinninteriøret, passer ekstra på det kan du si. Har fått blandet opp farge hos Kepler Bilen skal forøvrig bort til BernhardB over påske, for skikkelig oppfrisking av lakken. Hadde ikke du 535'n hos han? Har du prøvd skinnpleiekitet fra Swissvax med tilhørende melk og elefantfett? Jeg bruker dette i mine biler og jeg har per dags dato ikke funnet et produkt som fungerer bedre. Jeg hadde ikke 535'en hos BB, men prater med BB ofte og har vært innom han utallelige ganger, så jeg vet hvor nøye og hvor god denne mannen er. Du bør ikke ha noen betenkeligheter med å sette igjen bilen din der. Den kommer til å se fabrikkny ut - gled deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Der var det en tråd om bilen, ja! Nok en flott BMW som har blitt "Steffan-ized." Kjempefin bil detta, sjefen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Tøff bil Dette kommer jo til å bli ettertraktede entusiast biler om noen år, liker at du har oppgradert til dobble blås bak Meget pen fargekombinasjon på interiøret også, sikkert litt upraktisk men veldig lekkert for øyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Råtøff bil, både innvendig og utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Har du prøvd skinnpleiekitet fra Swissvax med tilhørende melk og elefantfett? Jeg bruker dette i mine biler og jeg har per dags dato ikke funnet et produkt som fungerer bedre. Jeg hadde ikke 535'en hos BB, men prater med BB ofte og har vært innom han utallelige ganger, så jeg vet hvor nøye og hvor god denne mannen er. Du bør ikke ha noen betenkeligheter med å sette igjen bilen din der. Den kommer til å se fabrikkny ut - gled deg!! Har ikke testa ut det kittet, så det er nå på "lista" Etter det jeg har sett av jobbene han har gjort, så blir det nok perfekt. Samt at det blir enklere for meg å holde den "strøken" etter behandling Der var det en tråd om bilen, ja! Nok en flott BMW som har blitt "Steffan-ized." Kjempefin bil detta, sjefen! Tok tid denna gangen Kai. Har ikke vært like aktiv som tidligere, men må jo "ized" litt med BMW'ne jeg eier Tøff bil Dette kommer jo til å bli ettertraktede entusiast biler om noen år, liker at du har oppgradert til dobble blås bak Takker. Blir artig å følge med på utviklingen når det gjelder entusiast- statusen på disse. Tenker liksom at de er litt for motorsvake for at de blir en "klassiker"..? BMWP potta innfrir. Ser bra ut, samt gir en passe "grom" lyd syns jeg Råtøff bil, både innvendig og utvendig. TakkTakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Få på hjula nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå