haybimmsen Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Takk for info! Ja, har skjønt at det er mange forskjellige varianter av RS felga. Mer enn jeg har oversikt over enda hvertfall. Hvertfall liten tvil om at dine er grisetøffe Er vel ikke vitsi å håpe på å finne noen sånne..men er jo mye annet enn RS der ute så. Er noen ja har vel ei liste en plass på MANGE typer hehe. takk for det er mye tøft ute på markedet jeg skulle jo egentlig ha ett anna, sett men fikk ikke tak i dem. så ble disse kjøpt i stede og angrer ikke ett sekund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Da kommer bildene jeg har tatt får en liten stund tilbake åja jeg har glemt interiør bilder av de nye stola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Noe så rått! Fet bil mr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Fete bilder Carl. Bra du rakk å ta de før vektern kom og var vred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 RÅ E36 du har ordnet deg, Carl Blitt utrolig fet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Råå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Rå rå bil. Sjelden og se gt-vinge med ekstraleddet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Gjør seg med de ekstra klossene! Digger den vingen, egentlig alt Fete bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 er så rå denne e36en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Fete bilder Carl. Bra du rakk å ta de før vektern kom og var vred Ja jeg sto jo tross alt og planla nytt nokas ran der jeg sto og tok bilder av bilen min RÅ E36 du har ordnet deg, Carl Blitt utrolig fet nå! takk for det ble slik jeg ville ha den etter mye tid og skruing Råå takk Rå rå bil. Sjelden og se gt-vinge med ekstraleddet. Takk er ikke alle som har denne nei, har gått og fundert på den vingen i laang tid før jeg kjøpte denne. må prøve noe ikke alle andre har Gjør seg med de ekstra klossene! Digger den vingen, egentlig alt Fete bilder! takk for det når kommer din på noe treff? enda ikke sett den live er så rå denne e36en hyggelig og høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Nei si det, føler den ser jævlig ut i forhold til mye annet, og da er det ikke så kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Hehe synes da den er tøff jeg ta turen til våler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 En pitteliten forsmak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 En pitteliten forsmak... [ Bilde ] Se her ja takk for nydelig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå