Gå til innhold

Min kommende bil. Bilder. Noen som vet fargen?

Anbefalte innlegg

Har da solgt min E34 525i og skal se på denne på Søndag.

Dette er en 525tds touring med automatgir. Bilen er chippet.

Entusiast-eid siden 2000, da den ble importert fra Tyskland.

Oljebehandlet under hvert år for å forebygge rust.

Har ikke spesielle planer for denne, kom gjerne med forslag!

Vil holde den forholdsvis original og "classy", slik E34 generelt er penest.

Godkjent senk kun foran (nivå-regulering bak)?

Rondell d58, eller annet som ser tidsriktig ut?

Skinnseter (må være like strøkent som resten av interiøret)?

Stereoanlegg (dette har jeg, DLS, Cerwin Vega, Rockford).

Kom gjerne med forslag til hva som kan gjøres med en slik skjønnhet :)

35bwmralz3klzgpeq2tf.jpg

u12butr5z78zgt2dwq99.jpg

55ikqj8govxm8fa3jjhi.jpg

rovpqz886yevlqj64lrk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link. Har kikket litt her og, men klarer ikke å se hvilken det er. Får vente til jeg får bilen hjem og titte under panseret :) Den skal få en skikkelig omgang med rubbing og polering. Bilen er forøvrig entusiast-eid av kun en person siden den ble importert fra Tyskland i 2000. Oljebehandla hvert år for å forebygge rust under, så under er den rustfri. Dette er da en 525tdsat, og blir min til helgen som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut som Macao Blue eller Mauritius Blue. Er ihvertfall de fargene jeg kommer på som er noen lunde lik som ble levert på E34. Mauritius Blue er vel kanskje litt lysere når jeg tenker meg om? Jeg husker ikke i farten. Håper det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jommen ikke lett å si hvilken farge det er ut i fra bilde, nei. Hehe. Hittil synes jeg det ligner mest på Mauritius blå. Montreal og Orient ser litt for mørke ut, macau ser litt for grå-lilla ut, Avus ser litt for knall ut, osv. Får bare vente å se til Søndag da jeg henter den :) Gleder meg som et barn, denne virker MEGET bra. Og det skal den få fortsette å være.

Noen tips til hva som kan gjøres med en slik skjønnhet? Vil få den penest mulig ved å gjøre mist mulig. Noe senk er vel ikke aktuelt på denne som har nivå-regulering? Går det evt an å godkjenne senk kun fremme?

Sorte Hella-lykter foran

18" Rondell d58 (hvis jeg kan senke fremme, ellers blir vel heller ikke dette noe pent)

Noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo enkelt få det finere med å lage kasse, og så legge på noen plater utenpå fronten og oppå toppen som bygger ut til sidene. Kle de igjen og få det jevnt med bekledningen i bilen. Da vil heller ikke basselementet stikke så langt ut ifra kassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...