Gå til innhold

BMW 525ix Touring


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 518
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hjalp seg med en vask ja .

Denne bilen er utrolig velholdt og fin.

Jeg liker dens utseende med farge,lykter ja gennerelt alt.

Mener jeg husker du nevnte noe med salg.Det vil du nok angre på.

Finner ikke en Touring igjen som er så pen og velholdt.De fleste er jo brukt opp eller på vei til å bli det.:)

Jeg er jo sær når det kommer til e34 da jeg liker alle slags moddinger.

Digger originalt men og full pupp som stance osv.Men jeg liker også svært godt de felgene du har på vinterhjula.Passer godt.

Hvor langt er den gått denne bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Godt å se at det holdes løpende vedlikehold, vannpumpe er jo en svakhet på disse bilene så det er bare en trygghet å ha dette i orden :)

Min erfaring er at disse M50 maskinene ikke så så veldig glad i å kjøre på samme olja så alt for lenge, typisk ikke noe mer enn 10-15 000 km. Merker det samme på min, bytter ett par ganger i året på rundt 8000 km og hvis jeg lar det gå mye over dette så kan den finne på å tikke litt ved oppstart eller hvis den har blitt kjørt hardt (sjelden den blir det dog :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.12.2014 at 22.20, Fredrik 90 skrev:

Godt å se at det holdes løpende vedlikehold, vannpumpe er jo en svakhet på disse bilene så det er bare en trygghet å ha dette i orden :)

Min erfaring er at disse M50 maskinene ikke så så veldig glad i å kjøre på samme olja så alt for lenge, typisk ikke noe mer enn 10-15 000 km. Merker det samme på min, bytter ett par ganger i året på rundt 8000 km og hvis jeg lar det gå mye over dette så kan den finne på å tikke litt ved oppstart eller hvis den har blitt kjørt hardt (sjelden den blir det dog :P )

 

2014-12-23 21.15.49.jpg

Endret av BMW525ix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...