DieselMotor Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Man må legge inn VO begge plasser ja. Det er på grunn av slike ting man bør sette seg litt inn i hva man gjør, og ikke følge DIY-er slavisk. Mao, les uavhengige DIY'r og tutorials. Han Roskinc sier ikke noe om hva hver enkelt operasjon gjør. Jeg turte ikke gjøre noe før jeg hadde lest meg grundig opp på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommey Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Er det noen i Oslo området som er villige til å ta på seg programmering i bytte mot litt penger?Tenker jeg heller kan bidra med litt penger til noen som allerede har utstyret istedet for å kjøpe noe jeg bare kommer til å bruke en gang.Det gjelder en E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Jeg kan ta kodingsoppdrag. Hva skal kodes? Jeg bor i Lillestrøm. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommey Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Sender deg en Pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Bestilte dette fra Romania i dag, etter jeg så en eller to positive omtaler av selgeren her inne.. http://www.ebay.com/itm/251327820373?item=251327820373&viewitem=&sspagename=ADME:L:OC:US:3160&vxp=mtr Håper dette skal funke bra og planen er å sette det opp på en laptop med fersk XP 32 bits installasjon. Dette vil kun bli brukt på egne biler, og jeg vil på ingen måte drive med diagnose/koding for andre! Dette er kjøpt inn hovedsakelig fordi jeg synes det virket spennende og morsomt.. Så håper dere ser fram til dumme spørsmål fra meg framover vi3t reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Til dere kodingsguruer: Kan noen her kode et e46 instrument til å vise eksakt kjølevannstemp hele tiden? (altså uten å gå gjennom skjult meny). Betaler gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Noen i Stavanger/sør rogaland som kan kode E60 LCI mot betaling så klart?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Hva skal kodes? frode1976 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1976 Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Henger meg på koding i stavanger.. Skulle hatt kodet Navi Proffessional i en 04 525d til og spille MP3 og koble opp Aux? Evt om dette går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apeloff Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Er det ganske enkelt å kode selv? Såpass enkelt att en som ikke har peiling på dette kan kjøpe utstyr å få det til lett selv? Skulle gjerne hatt kodet så panoramataket gikk igjen ved regnvær på e61... Eller bør jeg spørre om noen gjør det i Gjøvik området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 MP3 går ikke på din modell om du ikke har oppdatert software i bilen. Henger meg på koding i stavanger.. Skulle hatt kodet Navi Proffessional i en 04 525d til og spille MP3 og koble opp Aux? Evt om dette går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Hva skal kodes? Automatisk innfeling av speil/lyd signal ved lås/opplåsing av bil er det som er hoved ønske. Vil å gjerne har digitalt speedometer om mulig. Bilen det gjelder er en 520 fra oktober 2009 med naviproff(CIC) Om det ellers er noe annet en kan få til av nyttige ting er det bare en bonus:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1976 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Hva slags software?? Hvor får jeg tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Hva slags software?? Hvor får jeg tak i den? Det må du gjøre på et BMW verksted. Som oppdaterer softwaren i bilen altså idriven din. Det koster litt. frode1976 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå