Robin L Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 gratulerer med råååå bild hadde kanskje drøyet den og fått 13 modell jeg også. du har ikke vurdert manuellgir da? er sikkert rå de sport automatene og, men manuell er litt råere og litt sjeldnere?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Skulle VELDIG gjerne ha hatt manuell, er egentlig ikke noe fan av automat, men på denne bilen får du dessverre ikke noe annet.. Det går feil vei i verden synes jeg, siden det snart ikke er mulig å oppdrive sportsbiler med skikkelige manuelle kasser. All ære til Porsche som fortsetter med "ekte" biler Det som er noe ironisk er jo at BMW skal selge nye M5 med manuell kasse i Nord-Amerika! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Skulle VELDIG gjerne ha hatt manuell, er egentlig ikke noe fan av automat, men på denne bilen får du dessverre ikke noe annet.. Det går feil vei i verden synes jeg, siden det snart ikke er mulig å oppdrive sportsbiler med skikkelige manuelle kasser. All ære til Porsche som fortsetter med "ekte" biler Det som er noe ironisk er jo at BMW skal selge nye M5 med manuell kasse i Nord-Amerika! porsche går mer og mer bort fra mauell de også, siste 911 turbo fikk du bare med automat... ellers en helt vill kul bil etter hva jeg har sett og lest, så grattis på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Takk! Turbo får du ikke med manuell nei, men heldigvis får man det på de andre.. De satser jo tilogmed på utviklingen av kasser, med tanke på den nye 7 trinns manuelle kassen i nye 911. Halve moroa er jo å gire manuelt med clutch. Har mye mer kontroll spesielt på vinterføre, er min erfaring ihvertfall. Automat kan bli litt vel "av eller på". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OWP Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Det blir ingen forandringe på 2012 vs 2013, de første leveres fra juni mnd, 2013 produksjon starter alt fra september produksjon:) kanskje i det tidligste laget med Facelift modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Ja, tenkte aldri på facelift, men tenkte at de kanskje gjorde noen små forandringer underveis, de finner jo alltids ting å forbedre, selv om de ikke "offentliggjør" det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 porsche går mer og mer bort fra mauell de også, siste 911 turbo fikk du bare med automat... Dette er ikke riktig... Porsche 997 Turbo (500 HK) leveres (stadig) med både 6-trinns manuell gearkasse og Porsche Doppelkupplungs getriebe (PDK). 997 Turbo S (530 HK) leveres derimot kun med PDK. I tillegg kommer 997 GT3/RS (450 HK) og ikke minst 997 GT2 RS (620 HK) som begge kun leveres med 6-trinns manuell gearkasse. Porsche... Höchste Disziplin... http://www.youtube.com/watch?v=dVDciYrV ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Får se an.. De skulle sjekke opp om det var noen forskjeller på 12/13 modellen. Det er jo små-vondt å vente.. Se om det er forskjeller ja, som regel er de alvorligste barnesykdommene fjernet året etter lanseringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Woow, grattis med kongebil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 porsche går mer og mer bort fra mauell de også, siste 911 turbo fikk du bare med automat... Dette er ikke riktig... Porsche 997 Turbo (500 HK) leveres (stadig) med både 6-trinns manuell gearkasse og Porsche Doppelkupplungs getriebe (PDK). 997 Turbo S (530 HK) leveres derimot kun med PDK. I tillegg kommer 997 GT3/RS (450 HK) og ikke minst 997 GT2 RS (620 HK) som begge kun leveres med 6-trinns manuell gearkasse. Porsche... Höchste Disziplin... http://www.youtube.com/watch?v=dVDciYrV ... re=related Dette har du selvfølgelig helt rett i, jeg "hang" meg opp i Turbo S. All ære til Porsche for at de gir oss manuelle gleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Får se an.. De skulle sjekke opp om det var noen forskjeller på 12/13 modellen. Det er jo små-vondt å vente.. Se om det er forskjeller ja, som regel er de alvorligste barnesykdommene fjernet året etter lanseringen. Det er akkurat dette jeg også tenker på, selger skulle sjekke dette opp mot fabrikk og høre om det ville være noen forskjeller, det er jo også en fordel ved salg igjen at bilen er en 2013 modell kontra 2012! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Får se an.. De skulle sjekke opp om det var noen forskjeller på 12/13 modellen. Det er jo små-vondt å vente.. Se om det er forskjeller ja, som regel er de alvorligste barnesykdommene fjernet året etter lanseringen. Det er akkurat dette jeg også tenker på, selger skulle sjekke dette opp mot fabrikk og høre om det ville være noen forskjeller, det er jo også en fordel ved salg igjen at bilen er en 2013 modell kontra 2012! Men må jo bli tidenes lengste måned hvis du vet at bilen din har ankomemt selger og du ikke kan hente den ut Spørs om jeg hadde hatt viljestyrke til det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Gratulerer med bestillingen! "Spenstig" å kjøpe nybil (som i tillegg er så dyr) uten å prøve den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Satan.... Er det lov å spørre om hva sånt koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Dette har du selvfølgelig helt rett i, jeg "hang" meg opp i Turbo S. All ære til Porsche for at de gir oss manuelle gleder Unnskyld... jeg er uhelbredelig interessert i Porsche, men dette betyr ikke at din nye BMW er spesielt mye dårligere. Det er en fantastisk fin bil du har kjøpt og jeg håper at du tar deg tid til å fortelle oss andre hvordan den er når den endelig står foran huset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå