Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Bakskjermene på en vanlig F10 og en F10 M5 er nok like ettersom begge bruker samme støtfanger. Det er ellers mye mer likhet mellom en vanlig F10 og en F10 M5 enn det var for en vanlig E60 og en E60 M5.

Hva sikter du til her? Utseendemessig eller teknisk? Utseendemessig er vel e60 og F10 noenlunde like "forskjellige", med unntak av at F10 har lik fanger både på M5 og M-sport, utenom diffuseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent utseendemessig. F10 er tilbake til der hvor E39 var hvor man knapt så forskjell på en M5 og en vanlig M-tech bil og hvor bilene brukte de samme delene foruten om enkelte detaljer - som jo kan byttes.

E28, E34, E39 og F10 er i mine øyne de peneste 5'erne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått skikkelig sansen for E60 M5 nå. Har lekt litt med tanken på å selge F10en og båten å handle en sånn, men blir vel litt for villt. Denne videoen jeg fant er så rå.

Ikke meningen å grise til tråden din Turbo

Går så fint, så, ikke gris dette her, bare moro! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og henter inn litt anbud på utbedring av ripene jeg har på lakkeringen, så får se.. Gjøres ikke noe stort mer før jul nå, annet enn støvtørking og utskifting av musikk på USB-pennen.. Står så pent i garasjen sin! :) Ingen skal fryse, nå er det julebord! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bilen ut av garasjen for en liten "lufting" på gårdsplassen idag, etter at den har stått stille inne i garasjen siden sist.. (-12¤C) ute idag. :o Den startet lett og alt var i orden, men lyste orange at den gjerne ville ha litt vedlikeholdslading av batteri. Prøvde da å koble til den enkle laderen jeg hadde tilgjengelig hjemme, og koblet (den røde) plussklypen på polen sin, og den svarte på en av boltene i dempertårnet, som skulle gi god kontang og jording. Burde være riktig, så håper den tar til seg noe, hvis ikke så får jeg få pappa til å bli med på en kjøretur med den, så den får gått seg varm og ladet seg på turen. Den tar jo ikke til seg noe, men tapper, ved stillestående tomgang.. Kjedelig! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...