Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg nesten nettopp en telefon fra merkeverkstedet. De kunne fortelle at bilen nesten er så godt som friskmeldt igjen, og den startet fint som normalt igjen hos dem. De hadde hatt den til lading over natten selv og skal gå igjennom diagnoser og eventuelle feilkoder, så skal den være i orden igjen. Hører mer fra dem og får alt spesifisert når jeg henter den etterpå idag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lastet ned softwareoppdaterings .bin-filen for Bluetooth-mobil, så skal laste inn den en av dagene, også, sånn at Samsung Galaxy SII telefonen min kanskje virker ordentlig?! ;)

Kult:D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ja, det er kult, og jeg har hentet den hjem igjen nå. Den fungerer helt fint, selvom det er trist å måtte la pappa kjøre den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde dårlig batteri på min her også.

Slet en uke med masse rare feilmeldinger. Fredag kom dårlig batterivarselet opp og jeg satte i laderen, lørdag var alt fint igjen, men da hadde jeg seff bestilt time hos Bilia, og der ble det konstantert ingen feilmeldinger, men hadde vært noe på tenningslås osv. Så dårlig spenning på batteri virker som lager mye morsomme feilmeldinger.

Bra det ordnet seg i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde dårlig batteri på min her også.

Slet en uke med masse rare feilmeldinger. Fredag kom dårlig batterivarselet opp og jeg satte i laderen, lørdag var alt fint igjen, men da hadde jeg seff bestilt time hos Bilia, og der ble det konstantert ingen feilmeldinger, men hadde vært noe på tenningslås osv. Så dårlig spenning på batteri virker som lager mye morsomme feilmeldinger.

Bra det ordnet seg i allefall.

Ja, takk for det, liker at det ikke er noen skader! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan laster du inn oppdateringer .bin filer. Har du kabel og programvare selv?

Fikk høre at det skulle gå å ordne det via USB-minnepenn med filen på den, men fikk ikke til det, jeg. Tar det hos merkeverksted ved en annen anledning, tenker jeg. Nå har bilen stått på konstant lading siden den kom tilbake igår, som anbefalt, helt til den skal brukes igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er tlf som er problemet. Min bil er jo eldre enn din og det fungerer tlf (Iphone)greit med Bluetooth. Musikk og ringe. iPad også.

Det kom riktignok flere funksjoner etterhvert. Sangtittel osv, men dette kom etter oppdatering til iOS 5.xx osv.

Ja, nettopp, hmmm.. Galaxy SII'en burde virke. Bruker USB-porten til mp3, jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...