Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Når er din bil produsert? Min ble produsert 07.07.2011 og fikk den levert 22.07.2011 så rask levering kan man si.

Har ikke navigasjon på min så bluetooth er eneste muligheten å høre på musikk for meg, er det noen begrensninger på bluetooth lydkvalitet kontra USB?

Ok, tror de er nesten tilsvarende på lydbilde. Ok, min er produsert ferdig 30/08 2011 og førstegangsregistrert uken etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan laster du inn oppdateringer .bin filer. Har du kabel og programvare selv?

Fikk høre at det skulle gå å ordne det via USB-minnepenn med filen på den, men fikk ikke til det, jeg. Tar det hos merkeverksted ved en annen anledning, tenker jeg. Nå har bilen stått på konstant lading siden den kom tilbake igår, som anbefalt, helt til den skal brukes igjen! :)

Er bare å legge bin filen på root nivå på en usb stick, format med fat32 så burde det gå fint. Oppdatert min 2 ganger alt. Bruk USB porten i hanskerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan laster du inn oppdateringer .bin filer. Har du kabel og programvare selv?

Fikk høre at det skulle gå å ordne det via USB-minnepenn med filen på den, men fikk ikke til det, jeg. Tar det hos merkeverksted ved en annen anledning, tenker jeg. Nå har bilen stått på konstant lading siden den kom tilbake igår, som anbefalt, helt til den skal brukes igjen! :)

Er bare å legge bin filen på root nivå på en usb stick, format med fat32 så burde det gå fint. Oppdatert min 2 ganger alt. Bruk USB porten i hanskerommet.

Ok, sånn å forstå. Takk skal du ha, Kjennern, var ikke klar over den slot'en i hanskerommet, har ikke sett så mye der, gitt. Trodde det gikk med den i midtkonsollen, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Godt nytt år fra bilen og meg, skjer ikke så mye, den står vellagret med automatisk DEFA Handy 70 lader, som overvåker batteriet. Mulig bilen kommer på Gardermoen søndag 06/01 2013, men usikker enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har brukt ihvertfall. I teorien er jo begge USB porter så burde jo virke på begge 2..

Den i hanskerommet er til oppdatering av kart og diverse, samt for å legge musikk inn på harddisken. Den i midtkonsollen er for å høre på musikk fra iDings eller USB-minnepenn. De går ikke omhverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har brukt ihvertfall. I teorien er jo begge USB porter så burde jo virke på begge 2..

Den i hanskerommet er til oppdatering av kart og diverse, samt for å legge musikk inn på harddisken. Den i midtkonsollen er for å høre på musikk fra iDings eller USB-minnepenn. De går ikke omhverandre. :)

Aha, takk, da skal jeg prøve det neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nyttår til deg og den Karbonsvarte stoltheten :) håper på å møtes på et eller annet treff i det nye året ;)

Tusen takk, det samme til deg og din karbonsvarte! ;) Det må vi få til, hadde vært veldig hyggelig! :D God helg til deg, også, Håkon! :D

God helg til alle sammen, forresten! ;)

Mulig bilen blir å se på Gardermoen søndag, men ser nok ut til at jeg sitter på med noen andre istedet. Blir deilig at det snart nærmer seg kjøreturer og vår for 5'ern og meg nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...