Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Åssen har responsen vært så langt? :)

Hmm, passert 860 visninger, og et par lagringer, men hittil har du vært ivrigst! :o

Helsikes vanskelig valg, dette her! Finner heller ingen biler som matcher mine kriterier, jeg er visst en sær entusiast, men vet hva jeg vil ha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan prøver svindlerne seg? Hehe.

Med mindre det er veldig åpenlyst, setter jeg pris på noen hint.

Skal til og legge min ut på finn også :D

Fin bil forresten. Er kresen selv.

Har tittet i 7-8 måneder, men fortsatt ingen som har bestått alle krav.

Må vel kompromisse litt som vanlig, og fikse resten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passert 970 visninger nå hittil, på ca. 6 dager, det er jo... ålreit! :o Får se hva jeg gjør. Svindelforsøk har noen prøvd seg på, også, men neida, lurer ikke meg! ;)

Hadde 8800 visninger og 137 lagrede annonser på F11'en min, og den står fortsatt her i garasjen :P Det er MYE prat og lite realisme ute å går blant de potensielle kjøperne som er i markedet... og de som kan være interessert har så ukurrante innbyttebiler som man får det. Men, like fullt; lykke til med salget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passert 970 visninger nå hittil, på ca. 6 dager, det er jo... ålreit! :o Får se hva jeg gjør. Svindelforsøk har noen prøvd seg på, også, men neida, lurer ikke meg! ;)

Hadde 8800 visninger og 137 lagrede annonser på F11'en min, og den står fortsatt her i garasjen :P Det er MYE prat og lite realisme ute å går blant de potensielle kjøperne som er i markedet... og de som kan være interessert har så ukurrante innbyttebiler som man får det. Men, like fullt; lykke til med salget :D

Takk, ja, det er sant, mange "kikkere" og folk som drømmer... Ilikemåte, Cato! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå sånn med alt man skal selge. Jeg ble kvitt bilen min på 2 dager når jeg solgte den tidligere i måneden. Da snakket alle om at markedet var så treigt. Men priser man bilen etter markedet så blir man kvitt bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå sånn med alt man skal selge. Jeg ble kvitt bilen min på 2 dager når jeg solgte den tidligere i måneden. Da snakket alle om at markedet var så treigt. Men priser man bilen etter markedet så blir man kvitt bilen.

Vil jo egentlig ikke bli kvitt den, heller, men motoren er helt feil for meg.. :o Huff.. 1040 visninger og 4 lagringer.. Hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...