Tzunami Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Det sa jeg også en gang for et drøyt halvår siden HF og du ser hvordan det gikk, etterlot et stort tomrom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Det sa jeg også en gang for et drøyt halvår siden HF og du ser hvordan det gikk, etterlot et stort tomrom! Ja, så sant, så sant, Joachim... HUff, for et valg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Har nå kontaktet noen forhandlere som supplement til letingen.. Haster jo egentlig ikke veldig, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Flere bilder og mer tekst, oppdatert annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Åssen har responsen vært så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Åssen har responsen vært så langt? Hmm, passert 860 visninger, og et par lagringer, men hittil har du vært ivrigst! Helsikes vanskelig valg, dette her! Finner heller ingen biler som matcher mine kriterier, jeg er visst en sær entusiast, men vet hva jeg vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Passert 970 visninger nå hittil, på ca. 6 dager, det er jo... ålreit! Får se hva jeg gjør. Svindelforsøk har noen prøvd seg på, også, men neida, lurer ikke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Hvordan prøver svindlerne seg? Hehe. Med mindre det er veldig åpenlyst, setter jeg pris på noen hint. Skal til og legge min ut på finn også Fin bil forresten. Er kresen selv. Har tittet i 7-8 måneder, men fortsatt ingen som har bestått alle krav. Må vel kompromisse litt som vanlig, og fikse resten selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Passert 970 visninger nå hittil, på ca. 6 dager, det er jo... ålreit! Får se hva jeg gjør. Svindelforsøk har noen prøvd seg på, også, men neida, lurer ikke meg! Hadde 8800 visninger og 137 lagrede annonser på F11'en min, og den står fortsatt her i garasjen Det er MYE prat og lite realisme ute å går blant de potensielle kjøperne som er i markedet... og de som kan være interessert har så ukurrante innbyttebiler som man får det. Men, like fullt; lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Passert 970 visninger nå hittil, på ca. 6 dager, det er jo... ålreit! Får se hva jeg gjør. Svindelforsøk har noen prøvd seg på, også, men neida, lurer ikke meg! Hadde 8800 visninger og 137 lagrede annonser på F11'en min, og den står fortsatt her i garasjen Det er MYE prat og lite realisme ute å går blant de potensielle kjøperne som er i markedet... og de som kan være interessert har så ukurrante innbyttebiler som man får det. Men, like fullt; lykke til med salget Takk, ja, det er sant, mange "kikkere" og folk som drømmer... Ilikemåte, Cato! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Det er først når mobilen begynner å ringe, tikker inn sms og mail at du merker det går unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Det er først når mobilen begynner å ringe, tikker inn sms og mail at du merker det går unna Ja, tenker "de" tror jeg skal sette ned prisen, men det skjer ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Det er nå sånn med alt man skal selge. Jeg ble kvitt bilen min på 2 dager når jeg solgte den tidligere i måneden. Da snakket alle om at markedet var så treigt. Men priser man bilen etter markedet så blir man kvitt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Så sant så sant og om man har noe som skiller seg ut litt samtidig, så vekker den litt mer oppsikt I bunn og grunn handler alt om å møte den rette kjøperen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Det er nå sånn med alt man skal selge. Jeg ble kvitt bilen min på 2 dager når jeg solgte den tidligere i måneden. Da snakket alle om at markedet var så treigt. Men priser man bilen etter markedet så blir man kvitt bilen. Vil jo egentlig ikke bli kvitt den, heller, men motoren er helt feil for meg.. Huff.. 1040 visninger og 4 lagringer.. Hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå