Saltkjelen Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Hvorfor i alle dager har du en aktiv Finn-annonse hvor du skriver at bilen ikke er til salgs..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Hvorfor i alle dager har du en aktiv Finn-annonse hvor du skriver at bilen ikke er til salgs..? Fordi jeg ikke gidder å ta den ned.. Har betalt for den, vettu, Lasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Blir ikke det litt som å være med til endestasjonen med bussen bare fordi bussbiletten rekker så langt, når du egentlig skulle hoppet av 4 stopp tidligere! Conquest reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Blir ikke det litt som å være med til endestasjonen med bussen bare fordi bussbiletten rekker så langt, når du egentlig skulle hoppet av 4 stopp tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Blir ikke det litt som å være med til endestasjonen med bussen bare fordi bussbiletten rekker så langt, når du egentlig skulle hoppet av 4 stopp tidligere! Godt dere tok poenget, hehe.. Har hatt den værende oppe i tilfelle det skulle skje noe som endret situasjonen, men utstyr, utseendet og gearet er viktigere enn motoren akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Annonsen er nå utløpt og fornyes selvsagt ikke, da det likevel ikke ble noen endring. Fant ingen alternativ, identisk bil, så dermed 0 salg, (selv med bare èn turbo, iforhold til 525 som har 2 stykker,) og det er jeg egentlig glad for, denne er en drøm! Snart er det tid for å endelig kunne kjøre igjen, og planene er klare, her blir det masse tapt kjøring å ta igjen... Kalenderen og timeplanen med viktige datoer er satt, så blir nå antakeligvis Gardermoen Raceway søndag den 10/03, Schmiedmann klubbkvelden påfølgende torsdag, den 14de, og så blir det vårmønstringen på Valle Hovin lørdag 04. mai, BMW-dagene på Rudskogen i både mai og septemer, på Våler, GS Bildeler-treffet 08/06 og Landstreffet på Lillehammer 14/06, pluss eventuelt Gatebil. Det gledes!!! P.S! Bilder, mens vi venter (En liten kavalkade, fra forskjellige steder.): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Da prøver jeg ut dette, bestilt White Line baklykter hos Schmiedmann idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Blir ikke dette litt lexus-ish ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Blir ikke dette litt lexus-ish ? Nope, ikke i mine øyne, disse er jo das originalzubehör! Mye finere enn Lexus.. Og beholder de røde, kan bytte etter ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Disse hadde vært kule å fått sotet litt og rubbet opp så det ser org ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Disse hadde vært kule å fått sotet litt og rubbet opp så det ser org ut Takker for idèen, Jan Magnus! Ikke så glad i sotmørke baklykter, men, og ikke får man disse i grå, heller, men får se.. Trenger du noen E30-deler, by the way?! Sees på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Huff, sånne synes jeg ikke er noe fine i det hele tatt. Går en sort 523i her i byen med sånne og jeg må si jeg klarer ikke å venne meg til de lyktene der, blir for Lexus style for meg Med smaken er som baken og den er delt i to, og godt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Huff, sånne synes jeg ikke er noe fine i det hele tatt. Går en sort 523i her i byen med sånne og jeg må si jeg klarer ikke å venne meg til de lyktene der, blir for Lexus style for meg Med smaken er som baken og den er delt i to, og godt er det Men vanlig svart passer ikke til disse. ;)Må ha noe å gjøre.. Som sagt, beholder de røde og hvite uansett, så har jeg noe å veksle i.. Og det er fyfy å sammenlikne disse med Lexus-søppel.. IS eller Altezza-lampene har røde detaljer på. Ellers takk for tilbakemelding, Frredrik. Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Men vanlig svart passer ikke til disse. ;)Må ha noe å gjøre.. Som sagt, beholder de røde og hvite uansett, så har jeg noe å veksle i.. Og det er fyfy å sammenlikne disse med Lexus-søppel.. IS eller Altezza-lampene har røde detaljer på. Ellers takk for tilbakemelding, Frredrik. Alt bra? Det er mulig ja, svart mot de forholdsvis lyse lyktene kan nok skape litt stort avbrekk Forøvrig sant som du sier, greit å ha litt å bytte på så går man ikke så fort lei Her går alt bra, blir ikke så mye oppdateringer på min bil så jeg nøyer meg med å følge med på andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Men vanlig svart passer ikke til disse. ;)Må ha noe å gjøre.. Som sagt, beholder de røde og hvite uansett, så har jeg noe å veksle i.. Og det er fyfy å sammenlikne disse med Lexus-søppel.. IS eller Altezza-lampene har røde detaljer på. Ellers takk for tilbakemelding, Frredrik. Alt bra? Det er mulig ja, svart mot de forholdsvis lyse lyktene kan nok skape litt stort avbrekk Forøvrig sant som du sier, greit å ha litt å bytte på så går man ikke så fort lei Her går alt bra, blir ikke så mye oppdateringer på min bil så jeg nøyer meg med å følge med på andre Hehe, sant, se på de illustrerte bildene mine, da? Pen kontrast, synes jeg, som ikke liker rødt, også får man hvite lamper overalt, rundt bilen. Godt å høre, håper vi kan sees på noen BMW-treff, da, i sommer?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå