Kristiansan'årn Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Blir bra! Baklyktene passa bra likna ikke på noe lexus nei! Pent og cleant og ikke noe overboard greier sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Blir bra! Baklyktene passa bra likna ikke på noe lexus nei! Pent og cleant og ikke noe overboard greier sent from my microwave using tapatalk Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Hvis jeg skulle kjøpt meg sånne baklykter, ville jeg sett de irl først, litt opp og ned for min del når jeg ser disse på bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Hvis jeg skulle kjøpt meg sånne baklykter, ville jeg sett de irl først, litt opp og ned for min del når jeg ser disse på bilder... Har sett dem irl, og liker det nok bedre på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Kan bli tøffe de lyktene der fikk også litt blanda tanker om det ut ifra noen av de bildene men er jo bare å kjøre på det, Vis det ikke blir som du ville det skulle bli er det jo bare å skifte tilbake Er noen flotte oppgradering du tenker å gjøre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Kan bli tøffe de lyktene der fikk også litt blanda tanker om det ut ifra noen av de bildene men er jo bare å kjøre på det, Vis det ikke blir som du ville det skulle bli er det jo bare å skifte tilbake Er noen flotte oppgradering du tenker å gjøre da Tusen takk, Håkon Magnus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Blir gromt med ordentlig eksos her ja Liker ideen på å bytte lamper, spesielt siden det er org.lamper blir spennende å se resultatet! er vel snart klar til å kjøre litt selv du snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Blir gromt med ordentlig eksos her ja Liker ideen på å bytte lamper, spesielt siden det er org.lamper blir spennende å se resultatet! er vel snart klar til å kjøre litt selv du snart? Tusen takk, Joachim, ja, elsker mine egne planer, hehe! Pen eksos skal bli enda penere, tenkte jeg! Ja, gleder meg til å se resultatet selv, og gjett om alt fokumenteres med bilder, ja! Satser på det, ja, jobber intenst med saken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Har du planer om senk på din bil? Har fått pris fra Schmiedmann idag angående senk 30/30 med Hartge fjærer, men så er jeg veldig i tvil om bilen blir for lav pga bakdekka. Vil absolutt ikke ha noe subbing selv med henger. Også vært i kontakt med Baanvelgen angående Vorsteiner V-MS frontleppe. Syns den er rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Har du planer om senk på din bil?Har fått pris fra Schmiedmann idag angående senk 30/30 med Hartge fjærer, men så er jeg veldig i tvil om bilen blir for lav pga bakdekka. Vil absolutt ikke ha noe subbing selv med henger. Også vært i kontakt med Baanvelgen angående Vorsteiner V-MS frontleppe. Syns den er rå. Angående senk er den lav nok for meg nå, selvom jeg heller aldri skal trekke henger med denne. Har nå bestilt 535i M-Sport diffusor fra / hos SS Performance, fikk den såpass rimelig at jeg vurderer ett rør på hver side, også. (Sendes idag.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Så på Vorsteiner frontspoiler hos SS performance og den var svinedyr der, men kanskje det lønner seg og ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Flott bil du har men hvorfor kjører du den ikke selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Flott bil du har men hvorfor kjører du den ikke selv? Tusen takk, førerkorttap, midlertidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Flott bil du har men hvorfor kjører du den ikke selv? Tusen takk, førerkorttap, midlertidig. Den er kjip, varer den lenge? Blir bra med oppgraderinger, blir tøft med 535 eksos fattern vurderer dette på sin f10 som er en 525d med rekkesekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Flott bil du har men hvorfor kjører du den ikke selv? Tusen takk, førerkorttap, midlertidig. Den er kjip, varer den lenge? Blir bra med oppgraderinger, blir tøft med 535 eksos flatterende vurderer dette på sin f10 som er en 525d med rekkesekser Takk, snart ferdig "sonet" nå. Blir pent, ja, men haster ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå