Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

"Ordentlig" photoshoot tas imorgen. Oppdaget bare nå at lykteringene mine ikke tennes som normalt og vanlig når jeg låser opp bilen. Dette skjedde etter baklyktebyttet.. :S Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at de originale lyktene var mye, mye penere... Men det hadde vært kjedelig om alle hadde lik smak. :)

Hører de sier det, men liker som nevnt ikke rødt eller ha maken bil til absolutt alle andre. Må finne ut av hvorfor lyktene mine ikke tentes nå, men gjorde det først igår. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at de originale lyktene var mye, mye penere... Men det hadde vært kjedelig om alle hadde lik smak. :)

Hører de sier det, men liker som nevnt ikke rødt eller ha maken bil til absolutt alle andre. Må finne ut av hvorfor lyktene mine ikke tentes nå, men gjorde det først igår. :S

Har det noe å si mtp. hvordan lysbryteren i bilen står, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det jeg kunne se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok si meg enig med Evenol her altså, men jeg er meget traust så ikke tenk på det :wink: Artig at folk tenker annerledes og gjør andre ting enn mengden, og kanskje er det bare fordi det er uvant at det ikke faller i smak. Hadde vi sett flere F10 med slike lykter så hadde man kanskje blitt litt lettere å svelge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok si meg enig med Evenol her altså, men jeg er meget traust så ikke tenk på det :wink: Artig at folk tenker annerledes og gjør andre ting enn mengden, og kanskje er det bare fordi det er uvant at det ikke faller i smak. Hadde vi sett flere F10 med slike lykter så hadde man kanskje blitt litt lettere å svelge :)

Som sagt, bilen er ikke ferdig, heller, det tenkes. Grå lyktefilm på refleksene og lampene er påtenkt.. Får se, og ja, de er jo 100% originale.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes whitelines på sort bil ikke er så verst, men da må de røde refleksene lakkes sorte også. :)

Takk, ikke vanlig sort, vel og merke carbonsvart! ;) Er jo ikke ferdig enda, vet du, E.H.D :) Sees på GS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min e92 så må denne bryteren stå "på" for at ringene skal tenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teaser? Det der er ikke mye teaser men...

Venter med og kommentere til du er ferdig, er veldig skeptisk til de som de er nå med resten bak orginalt, bare ikke gjør for mye kan fort bli harry, er små ting du kan gjøre annerledes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...