Turbo-HF Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Så annerledes, men bra ut dette Men jeg ville vurdert å sote refleksene? de ble litt skrikende når lampene ble byttet til white line Takk, har en plan videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 "Ordentlig" photoshoot tas imorgen. Oppdaget bare nå at lykteringene mine ikke tennes som normalt og vanlig når jeg låser opp bilen. Dette skjedde etter baklyktebyttet.. :S Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Må si at de originale lyktene var mye, mye penere... Men det hadde vært kjedelig om alle hadde lik smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Må si at de originale lyktene var mye, mye penere... Men det hadde vært kjedelig om alle hadde lik smak. Hører de sier det, men liker som nevnt ikke rødt eller ha maken bil til absolutt alle andre. Må finne ut av hvorfor lyktene mine ikke tentes nå, men gjorde det først igår. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Må si at de originale lyktene var mye, mye penere... Men det hadde vært kjedelig om alle hadde lik smak. Hører de sier det, men liker som nevnt ikke rødt eller ha maken bil til absolutt alle andre. Må finne ut av hvorfor lyktene mine ikke tentes nå, men gjorde det først igår. :S Har det noe å si mtp. hvordan lysbryteren i bilen står, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Må si at de originale lyktene var mye, mye penere... Men det hadde vært kjedelig om alle hadde lik smak. Hører de sier det, men liker som nevnt ikke rødt eller ha maken bil til absolutt alle andre. Må finne ut av hvorfor lyktene mine ikke tentes nå, men gjorde det først igår. :S Har det noe å si mtp. hvordan lysbryteren i bilen står, da? Ikke det jeg kunne se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Må si at de originale lyktene var mye, mye penere... Men det hadde vært kjedelig om alle hadde lik smak. Jeg må nok si meg enig med Evenol her altså, men jeg er meget traust så ikke tenk på det Artig at folk tenker annerledes og gjør andre ting enn mengden, og kanskje er det bare fordi det er uvant at det ikke faller i smak. Hadde vi sett flere F10 med slike lykter så hadde man kanskje blitt litt lettere å svelge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Må si at de originale lyktene var mye, mye penere... Men det hadde vært kjedelig om alle hadde lik smak. Jeg må nok si meg enig med Evenol her altså, men jeg er meget traust så ikke tenk på det Artig at folk tenker annerledes og gjør andre ting enn mengden, og kanskje er det bare fordi det er uvant at det ikke faller i smak. Hadde vi sett flere F10 med slike lykter så hadde man kanskje blitt litt lettere å svelge Som sagt, bilen er ikke ferdig, heller, det tenkes. Grå lyktefilm på refleksene og lampene er påtenkt.. Får se, og ja, de er jo 100% originale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Bilen og jeg har jubileum idag, ett år siden jeg kjøpte den! Feires med en vask og fotosession etterpå idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Synes whitelines på sort bil ikke er så verst, men da må de røde refleksene lakkes sorte også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Synes whitelines på sort bil ikke er så verst, men da må de røde refleksene lakkes sorte også. Takk, ikke vanlig sort, vel og merke carbonsvart! Er jo ikke ferdig enda, vet du, E.H.D Sees på GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Må si at de originale lyktene var mye, mye penere... Men det hadde vært kjedelig om alle hadde lik smak. Hører de sier det, men liker som nevnt ikke rødt eller ha maken bil til absolutt alle andre. Må finne ut av hvorfor lyktene mine ikke tentes nå, men gjorde det først igår. :S Har det noe å si mtp. hvordan lysbryteren i bilen står, da? På min e92 så må denne bryteren stå "på" for at ringene skal tenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Teaser? Det der er ikke mye teaser men... Venter med og kommentere til du er ferdig, er veldig skeptisk til de som de er nå med resten bak orginalt, bare ikke gjør for mye kan fort bli harry, er små ting du kan gjøre annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Takk, nå virket lysringene igjen også, og ingen feilkoder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Takk, nå virket lysringene igjen også, og ingen feilkoder! Hva var problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå