Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Var på Hamar, lørdag, igår, og det var et meget trivelig treff! :D Bilen runder nå øyeblikkelig 26000 km.. Så snart, etter GS-treffet, blir det 3-liter eksos og service på programmet, etter også å få fikset den siste, lille bulken på høyre hjulbue bak.. Perfeksjon må til! ;) Vil også lakkere bremsecalipperene M-blå! :D

Edit: Skal også skifte til avstemte, hvite grøftelyspærer. Noen som vet hvilken type og hvor de finnes hen? Kan også være jeg skifter til ny frontrute etter hvert, pga. steinsprang og slitasje. Nye pusserblader blir det nok, også, samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da lades Go-Pro Hero HD-kameraet, pluss minnekort, opp til turen til helgen, og bilen er nyshinet og klar, foreløpig! :D Rakk akkurat å vaske og tørke den nå før nytt regnskyll kom, heldigvis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har min nyvaskede bil og jeg vært på kjøretur i det nydelige været! :) Vært hos to skadeverksteder, både Multi Bil og Micropaint (MPS) i Bærum og forhørt meg. Trodde først de kunne trekke ut bulken i skjermen, men siden det er så massiv og tolags tykk plate der, så blir ikke profilen riktig etterpå, så dermed må det rettes, sparkles og lakkeres, i tillegg, for å fjerne ripene, så det vil visst koste over 3000,- kroner. Dessuten så må jeg vente med å bytte frontrute, siden Riis Bilglass sa at den fremdeles er for fin og lite slitt til å kunne byttes på forsikring. Var også innom hos Schmiedmann og undersøkte deler, arbeid og diverse for å bygge om til 3-liter eksosen jeg ønsker meg... Får bare vente, det koster å være kar og haster jo ikke ekstremt. Får ta unna servicen på bilen som første punkt om et par måneder, i august... Selv har jeg hatt satans vondt og ising i tennene mine i dag, huff, håper det går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke ille pris for slikt med arbeid. Hvorfor bytte rute? Men hvis servicen er i august, så kan du gjøre mye i mellomtiden.

Ikke så verst, egentlig, nei. :) Ruten er småslitt og litt pepret av små stensprut, men fortsatt for fin, sa de. Jada.. :) Tennene er bra nå, iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil!

Angående grøftelys, har selv bestilt GP Thunder 7500k h11 (h8 til non-msport), og håper disse skal passe.

Vanskelig å finne info om dette egentlig (de fleste kjøper noen som er mer gule..?)

Tusen takk, så koselig! :D Da er det H11 jeg skal ha! :D Tusen takk igjen, og ilikemåte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...