Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Hva slags pærer bruker du? LED?

Hvilke, er original xenon, bruker hvite halogen i grøftelys kjøpt hos GS.

Ja mente i kurvelysa ;)

Kjøp superwhite, det er blåaktige pærer. Så slipper man det gulelyset i tåkelysene, blir mer likt som parklysa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, her er altså bilen med nye, hvite kurvelys, og er personlig meget fornøyd med utseendet! :D Hva som ble utført denne gangen, siden bilen har gått 30725 km: Skifte av bremsevæske, byttet lyspærer og viskerblader, og gjennomgang av bilen. Bare originaldeler ble benyttet, siden de er merkeverksted, og oljeskift taes senere. ;) Meget fornøyd! :)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 07ecbc30fb

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 649b4c590c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på at jeg hadde tåkelys liggende i bilen som jeg enda ikke har satt på..

Gjorde du dette selv? Har hørt at du kan bare ta av "meshen" som er rundt tåkelyset og gjøre det igjennom der istedenfor igjennom hjulbrønnen, men er noe redd for å ødelegge den :P

Så bra ut forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på at jeg hadde tåkelys liggende i bilen som jeg enda ikke har satt på..

Gjorde du dette selv? Har hørt at du kan bare ta av "meshen" som er rundt tåkelyset og gjøre det igjennom der istedenfor igjennom hjulbrønnen, men er noe redd for å ødelegge den :P

Hehe, fort deg og monter dem... Strax! ;) Nei, jeg gjorde det ikke selv, og ville ikke tatt av gitteret, tror mekanikeren gikk inn bak hjulbrønnen, under fangeren, ja.. Tusen takk, ilikemåte, pen F10 du også har! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å nappe ut plastikken forsiktig, løsne tåkelyset og bytt pære. Den enkleste. På den jeg bytta på så lå det rør fra IC rett bak tåkelyse på førersiden, sånn at du vet det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å nappe ut plastikken forsiktig, løsne tåkelyset og bytt pære. Den enkleste. På den jeg bytta på så lå det rør fra IC rett bak tåkelyse på førersiden, sånn at du vet det :)

Ok, takk til neste gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...