awt Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Bilen har nå rundet 30300 km, og onsdag er det tid for service! Da blir det en del nye deler, som blant annet olje og filtre, pluss vindusviskerblader og hvite kurvelyspærer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Hva slags pærer bruker du? LED? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Hva slags pærer bruker du? LED? Hvilke, er original xenon, bruker hvite halogen i grøftelys kjøpt hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Synes jeg så bilen stod ute på plassen sin i dag tidlig jeg? Får den ikke garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Synes jeg så bilen stod ute på plassen sin i dag tidlig jeg? Får den ikke garasjen? Du så nok riktig... Var lat igår kveld.. Nyvasket og står inne i huset nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Hva slags pærer bruker du? LED? Hvilke, er original xenon, bruker hvite halogen i grøftelys kjøpt hos GS. Ja mente i kurvelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Hva slags pærer bruker du? LED? Hvilke, er original xenon, bruker hvite halogen i grøftelys kjøpt hos GS. Ja mente i kurvelysa Kjøp superwhite, det er blåaktige pærer. Så slipper man det gulelyset i tåkelysene, blir mer likt som parklysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Prøver disse nå, tror de funker, altså! Gleder meg / oss til 2. service imorgen! Kùn få timer igjen, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Sånn, her er altså bilen med nye, hvite kurvelys, og er personlig meget fornøyd med utseendet! Hva som ble utført denne gangen, siden bilen har gått 30725 km: Skifte av bremsevæske, byttet lyspærer og viskerblader, og gjennomgang av bilen. Bare originaldeler ble benyttet, siden de er merkeverksted, og oljeskift taes senere. Meget fornøyd! https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 07ecbc30fb https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 649b4c590c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Kom plutselig på at jeg hadde tåkelys liggende i bilen som jeg enda ikke har satt på.. Gjorde du dette selv? Har hørt at du kan bare ta av "meshen" som er rundt tåkelyset og gjøre det igjennom der istedenfor igjennom hjulbrønnen, men er noe redd for å ødelegge den Så bra ut forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Kom plutselig på at jeg hadde tåkelys liggende i bilen som jeg enda ikke har satt på..Gjorde du dette selv? Har hørt at du kan bare ta av "meshen" som er rundt tåkelyset og gjøre det igjennom der istedenfor igjennom hjulbrønnen, men er noe redd for å ødelegge den Så bra ut forresten! Hehe, fort deg og monter dem... Strax! Nei, jeg gjorde det ikke selv, og ville ikke tatt av gitteret, tror mekanikeren gikk inn bak hjulbrønnen, under fangeren, ja.. Tusen takk, ilikemåte, pen F10 du også har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Kom plutselig på at jeg hadde tåkelys liggende i bilen som jeg enda ikke har satt på..Gjorde du dette selv? Har hørt at du kan bare ta av "meshen" som er rundt tåkelyset og gjøre det igjennom der istedenfor igjennom hjulbrønnen, men er noe redd for å ødelegge den Så bra ut forresten! bare å nappe ut plastikken forsiktig, løsne tåkelyset og bytt pære. Den enkleste. På den jeg bytta på så lå det rør fra IC rett bak tåkelyse på førersiden, sånn at du vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Kom plutselig på at jeg hadde tåkelys liggende i bilen som jeg enda ikke har satt på..Gjorde du dette selv? Har hørt at du kan bare ta av "meshen" som er rundt tåkelyset og gjøre det igjennom der istedenfor igjennom hjulbrønnen, men er noe redd for å ødelegge den Så bra ut forresten! bare å nappe ut plastikken forsiktig, løsne tåkelyset og bytt pære. Den enkleste. På den jeg bytta på så lå det rør fra IC rett bak tåkelyse på førersiden, sånn at du vet det Ok, takk til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå