Fredrik 90 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Altså poenget er jo at når man skal lakkere opp felger så er det viktig og få farge på alle 4, du skal være sinnsykt heldig hvis lakkereren har truffet mot den siste felgen din. Iom. At du er pirkete og nøye, så synes jeg at du burde tatt med den siste. Jeg snakker av erfaring og har drevet med lakkering i over 8 år. Nei nå må du bli ferdig! På en sånn flott bil som dette så legger man ikke merke til en liten nyanse forskjell på felgene, tviler på at det blir synlig med det blotte øye Iallfall så lenge man ikke vet at forskjellen er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 Som vanlig, tusen takk, Fredrik, så koselig sagt Nei nå må du bli ferdig!På en sånn flott bil som dette så legger man ikke merke til en liten nyanse forskjell på felgene, tviler på at det blir synlig med det blotte øye Iallfall så lenge man ikke vet at forskjellen er der Som vanlig, tusen takk, Fredrik, så koselig sagt! Du får se på bilen på neste treff! Noe nytt hos deg, da, så jeg kan beundre E34'en?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Problemet er jo nå at de fleste vet om det Som sagt så snakker jeg av erfaring jan magnus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 https://www.facebook.com/photo.php?v=10153677283305206&l=3565768322011242074 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Som vanlig, tusen takk, Fredrik, så koselig sagt! Du får se på bilen på neste treff! Noe nytt hos deg, da, så jeg kan beundre E34'en?! Det må jeg så absolutt gjøre, så får vi ta oss en skikkelig bilprat igjen også E34en is still going strong den, lite nytt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Det må jeg så absolutt gjøre, så får vi ta oss en skikkelig bilprat igjen også E34en is still going strong den, lite nytt da Bra! Sett filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Sånn, da er bestilling av deler iverksatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Flott bil dette! her har du flotte 20" "OEM" hjul: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44873522 Link til tråden om min er her: http://bimmers.no/topic/776883-min-alpin-hvite-2011-modell-bmw-f10-m-sport/ Hvis du vil ha litt F10 inspirasjon (kommer mer etterhvert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Flott bil dette! her har du flotte 20" "OEM" hjul: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44873522 Link til tråden om min er her: http://bimmers.no/topic/776883-min-alpin-hvite-2011-modell-bmw-f10-m-sport/ Tusen takk for det, og ilikemåte! Likte eksosen, felgene og "stuket" på din, kledelig! Fine de M5-felgene, ville i tilfelle valgt dem i 20", men beholder hjulsettene jeghar, iallfall foreløpig! Hvis du vil ha litt F10 inspirasjon (kommer mer etterhvert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Skjer jo littegrann her, i tillegg til vask og pleie, hehe.. Planene er nå helt klare innenfor treffsesongen, og neste fredag, om kún 1 uke, så monteres endelig det nye eksosanlegget, gjett hvem som gleder seg ekstremt! (Også oppdatert første side i posten om utstyret i bilen.) Bilen har nå gått 35510 km nå, pr. kl. 18.00, fredag 28.02 2014. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Bilen rundet nettopp 36000 km og har nå fått ny diffusor og eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Har nå gått 37500 km, og er klar for Valle Hovin og vårmønstringen til helgen! Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2014 Bilen er nå premiert for 2. gang etter BMW-dagene på Rudskogen 28. juni, og har nå rundet 43200 km! Da blir det ny frontrute på onsdag, endelig! (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Deilig med ny rute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Stod du parkert i Hoffsveien i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå