Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Altså poenget er jo at når man skal lakkere opp felger så er det viktig og få farge på alle 4, du skal være sinnsykt heldig hvis lakkereren har truffet mot den siste felgen din.

Iom. At du er pirkete og nøye, så synes jeg at du burde tatt med den siste.

Jeg snakker av erfaring og har drevet med lakkering i over 8 år.

Nei nå må du bli ferdig!

På en sånn flott bil som dette så legger man ikke merke til en liten nyanse forskjell på felgene, tviler på at det blir synlig med det blotte øye :) Iallfall så lenge man ikke vet at forskjellen er der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig, tusen takk, Fredrik, så koselig sagt

Nei nå må du bli ferdig!

På en sånn flott bil som dette så legger man ikke merke til en liten nyanse forskjell på felgene, tviler på at det blir synlig med det blotte øye :) Iallfall så lenge man ikke vet at forskjellen er der ;)

Som vanlig, tusen takk, Fredrik, så koselig sagt! :D Du får se på bilen på neste treff! ;) Noe nytt hos deg, da, så jeg kan beundre E34'en?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Som vanlig, tusen takk, Fredrik, så koselig sagt! :D Du får se på bilen på neste treff! ;) Noe nytt hos deg, da, så jeg kan beundre E34'en?! ;)

Det må jeg så absolutt gjøre, så får vi ta oss en skikkelig bilprat igjen også :) E34en is still going strong den, lite nytt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Flott bil dette!

her har du flotte 20" "OEM" hjul:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44873522

Link til tråden om min er her: http://bimmers.no/topic/776883-min-alpin-hvite-2011-modell-bmw-f10-m-sport/

Tusen takk for det, og ilikemåte! :D

Likte eksosen, felgene og "stuket" på din, kledelig! :D Fine de M5-felgene, ville i tilfelle valgt dem i 20", men beholder hjulsettene jeghar, iallfall foreløpig! ;)

Hvis du vil ha litt F10 inspirasjon (kommer mer etterhvert) :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Skjer jo littegrann her, i tillegg til vask og pleie, hehe.. Planene er nå helt klare innenfor treffsesongen, og neste fredag, om kún 1 uke, så monteres endelig det nye eksosanlegget, gjett hvem som gleder seg ekstremt! :D

(Også oppdatert første side i posten om utstyret i bilen.)

Bilen har nå gått 35510 km nå, pr. kl. 18.00, fredag 28.02 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...