ESveen Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hei og takk for sist på Oppdal. Må si du har skaffet deg en utrolig pen og riktig bil. Denne i stasjonsvogn utgave blir vår neste 5'serie når E61'en blir byttet ut Legger med ett bilde jeg tok på Landstreffet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Hei og takk for sist på Oppdal. Må si du har skaffet deg en utrolig pen og riktig bil. Denne i stasjonsvogn utgave blir vår neste 5'serie når E61'en blir byttet ut Legger med ett bilde jeg tok på Landstreffet: [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Litt forsinket gratulasjon til 5'ern min som nettopp har hatt bursdag og fylt ett år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Fantastisk Hver gang jeg har sittet her og kikka i tråden din å sett på bilder så er ikke veien lang innom Finn eller Mobile24 Inspirasjonskilde til tusen Jeg blir mer og mer sikker på hva som blir min neste bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Fantastisk Hver gang jeg har sittet her og kikka i tråden din å sett på bilder så er ikke veien lang innom Finn eller Mobile24 Inspirasjonskilde til tusen Jeg blir mer og mer sikker på hva som blir min neste bil.. Tusen takk, hilsen jubilanten og meg selv, som er på vei inn i drømmeland! Ja, løp og kjøp, elsker F10! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Skjer ikke så mye her om dagen, og er ikke så mye å gjøre, for bilen er egentlig helt ferdig, sånn jeg ønsker det, men jeg lurer likevel på en detalj som 550i eller ///M5-eksos? (Fra Schmiedmann, eventuelt, siden de har originalt ombyggingssett, til den nette sum av "bare" 15000,-.) Er ikke dette mer symmetrisk og pent, selv på en N47-motor, eller er det original overkill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Jeg personlig ville heller gått for M550d eksos hvis du først skal bygge om. Da kjøper du bare originalt anlegg som du får bygd om til din bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 jeg tror også m550d-eksosen vil passe best, men det er en massiv rumpe på den bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Jeg personlig ville heller gått for M550d eksos hvis du først skal bygge om. Da kjøper du bare originalt anlegg som du får bygd om til din bil.. Også en løsning, og bare å skifte "diffusorplaten" på fangeren, da? Ser i og d-eksosen lik ut, vel? Bør dette føyes til <>? (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 jeg tror også m550d-eksosen vil passe best, men det er en massiv rumpe på den bilen!! Ja, men massiv bak er pent, spesielt på denne.. Får se, bakrutesenkeren er iallfall ikke på ønkslisten min, synes ikke den passer her, på "direktørmobilen!" ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 den er så absolutt lekker! og ikke på med noe bakrutesenker nei, tror ikke det passer som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 den er så absolutt lekker! og ikke på med noe bakrutesenker nei, tror ikke det passer som du sier Takker, takker.. Blir jo å se "live" @ Våler på treffet i september! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Jeg personlig ville heller gått for M550d eksos hvis du først skal bygge om. Da kjøper du bare originalt anlegg som du får bygd om til din bil.. Også en løsning, og bare å skifte "diffusorplaten" på fangeren, da? Ser i og d-eksosen lik ut, vel? Bør dette føyes til <>? (Y) Ja, i- og d-eksosen ser nok ganske like ut, men jeg tror det blir minst problematisk dersom du tar d-eksosen ettersom i-eksosen har vakumstyrte/elektroniske flaps/spjeld i eksosen. Diffuseren fra bakfangeren byttes og det er bare å kjøpe opphengene som skal til på høyre side. Jeg ville definitivt tilført dette på "videre planer" listen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Jeg personlig ville heller gått for M550d eksos hvis du først skal bygge om. Da kjøper du bare originalt anlegg som du får bygd om til din bil.. Også en løsning, og bare å skifte "diffusorplaten" på fangeren, da? Ser i og d-eksosen lik ut, vel? Bør dette føyes til <>? (Y) Ja, i- og d-eksosen ser nok ganske like ut, men jeg tror det blir minst problematisk dersom du tar d-eksosen ettersom i-eksosen har vakumstyrte/elektroniske flaps/spjeld i eksosen. Diffuseren fra bakfangeren byttes og det er bare å kjøpe opphengene som skal til på høyre side. Jeg ville definitivt tilført dette på "videre planer" listen.. *Added!* Har herved lagt til dette i "to do"-listen. Men gleden koster, auuu.. Skal forøvrig en svipp til Tyskland i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Eventuelt sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå