Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og takk for sist på Oppdal. Må si du har skaffet deg en utrolig pen og riktig bil. Denne i stasjonsvogn utgave blir vår neste 5'serie når E61'en blir byttet ut :)

Legger med ett bilde jeg tok på Landstreffet:

2dxpci7l09vciksvmkqq.jpg

Skrevet
Hei og takk for sist på Oppdal. Må si du har skaffet deg en utrolig pen og riktig bil. Denne i stasjonsvogn utgave blir vår neste 5'serie når E61'en blir byttet ut :)

Legger med ett bilde jeg tok på Landstreffet:

[ Bilde ]

Skrevet

Fantastisk :) Hver gang jeg har sittet her og kikka i tråden din å sett på bilder så er ikke veien lang innom Finn eller Mobile24 :wink:

Inspirasjonskilde til tusen :D Jeg blir mer og mer sikker på hva som blir min neste bil.. :wink:

Skrevet
Fantastisk :) Hver gang jeg har sittet her og kikka i tråden din å sett på bilder så er ikke veien lang innom Finn eller Mobile24 :wink:

Inspirasjonskilde til tusen :D Jeg blir mer og mer sikker på hva som blir min neste bil.. :wink:

Tusen takk, hilsen jubilanten og meg selv, som er på vei inn i drømmeland! ;) Ja, løp og kjøp, elsker F10! :D

Skrevet

Skjer ikke så mye her om dagen, og er ikke så mye å gjøre, for bilen er egentlig helt ferdig, sånn jeg ønsker det, men jeg lurer likevel på en detalj som 550i eller ///M5-eksos?

(Fra Schmiedmann, eventuelt, siden de har originalt ombyggingssett, til den nette sum av "bare" 15000,-.)

Er ikke dette mer symmetrisk og pent, selv på en N47-motor, eller er det original overkill?

79_1087436536_xl.jpg

Skrevet

Jeg personlig ville heller gått for M550d eksos hvis du først skal bygge om. Da kjøper du bare originalt anlegg som du får bygd om til din bil.. :)

Skrevet
Jeg personlig ville heller gått for M550d eksos hvis du først skal bygge om. Da kjøper du bare originalt anlegg som du får bygd om til din bil.. :)

Også en løsning, og bare å skifte "diffusorplaten" på fangeren, da? Ser i og d-eksosen lik ut, vel?

Bør dette føyes til <>? ;) (Y)

Skrevet
jeg tror også m550d-eksosen vil passe best, men det er en massiv rumpe på den bilen!! :o

Ja, men massiv bak er pent, spesielt på denne.. Får se, bakrutesenkeren er iallfall ikke på ønkslisten min, synes ikke den passer her, på "direktørmobilen!" ;P

Skrevet
den er så absolutt lekker! ;) og ikke på med noe bakrutesenker nei, tror ikke det passer som du sier ;)

Takker, takker.. Blir jo å se "live" @ Våler på treffet i september! ;):mrgreen:8)

Skrevet

Også en løsning, og bare å skifte "diffusorplaten" på fangeren, da? Ser i og d-eksosen lik ut, vel?

Ja, i- og d-eksosen ser nok ganske like ut, men jeg tror det blir minst problematisk dersom du tar d-eksosen ettersom i-eksosen har vakumstyrte/elektroniske flaps/spjeld i eksosen. Diffuseren fra bakfangeren byttes og det er bare å kjøpe opphengene som skal til på høyre side. Jeg ville definitivt tilført dette på "videre planer" listen.. ;)

Skrevet

Ja, i- og d-eksosen ser nok ganske like ut, men jeg tror det blir minst problematisk dersom du tar d-eksosen ettersom i-eksosen har vakumstyrte/elektroniske flaps/spjeld i eksosen. Diffuseren fra bakfangeren byttes og det er bare å kjøpe opphengene som skal til på høyre side. Jeg ville definitivt tilført dette på "videre planer" listen.. ;)

*Added!* Har herved lagt til dette i "to do"-listen. Men gleden koster, auuu.. Skal forøvrig en svipp til Tyskland i helgen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...