bmwZ Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Neste bilen min blir en 23i, bare elsker Z4 Din er jo blodstrøken også Ja, Z4 er en skikkelig kosebil det Løp å kjøp deg en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Var på en snarvisitt på BMW CCN Telemark sitt vårtreff igår. Tar sjelden ut bilen i regn, men det var verdt å få ett bilde sammen med storebror [ Bilde ] %/¤/% Dette glemte jeg, pokker, jeg hadde virkelig lyst til å sett bilen live! Ser ut som Jostein (og du) leverte varene, ser om mulig ennå bedre ut med den frekke lille spoileren bak der. Kudos! Ja, jeg har alltid likt Z8en, designet er tidløst. Artig at den hadde LED baklykter allerede i 1999 Takk for Kudos Tenker kanskje å selge den nå, så ikke sikkert du får sett den live i mitt eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Hvilken prisklasse snakker vi da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Hvilken prisklasse snakker vi da? Rundt 600 tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Det er vel ingen upris for en så gjennomført bil! Synd at jeg akkuratt har handlet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 ?? Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Det er vel ingen upris for en så gjennomført bil! Synd at jeg akkuratt har handlet bil Regner med å legge ut en annonse denne uken så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 ?? Hva skjer? Må bytte litt av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Du lider av den samme sykdommen som jeg har!! Du kan kjøpe min, driver å vurdere salg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Hva blir det neste, hvis du skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Jeg stemmer for noe med V10! Og snurre... eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Du lider av den samme sykdommen som jeg har!!Du kan kjøpe min, driver å vurdere salg selv. Hehe... Spurte doktorn om noen piller på resept, men hadde visst ikke noe for denne type sykdom Den er skikkelig fin den M3en din "milhous" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Hva blir det neste, hvis du skal selge? Om alt går etter planen, så frister det veldig mye med en e92 M3 eller e63 M6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Jeg stemmer for noe med V10! Og snurre... eller to. Haha... Ja, V10 frister utrolig mye sammen med ett gromt eksosanlegg, men snurre tåler ikke SMGen i følge ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Hvis du selger, så håper jeg på at du går for en E63 M6. Jeg har ikke sett en som det har blitt gjort noe særlig i Norge, med dine hender på en M6 må det bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå