Fredrik 90 Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Gratulerer med hel grom bil, selv om det er Mercedes så er det godkjent når det står AMG på bakluka Mercedes er gørr kjedelige biler bortsett fra CLS som er ett lyspunkt i den nitriste modellporteføljen, ikke få bilprodusenter som har kopiert dette konseptet her. Er artig å prøve litt forskjellige merker, da finner man ut om man er alternativ eller bare 100 prosent BMW mann og ikke trives i noe annet. Jeg fant ut at jeg var det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Takker for alle fine kommentarer om Taxien min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Er forskjell på CSL og CLS... denne er rå! Laget det tråd på mbforumet enda? Jo, takk! Nei ikke enda, er det noe særlig aktivitet på MBforumet da? Virker ikke til å være i nærheten av Bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Gratulerer med hel grom bil, selv om det er Mercedes så er det godkjent når det står AMG på bakluka Mercedes er gørr kjedelige biler bortsett fra CLS som er ett lyspunkt i den nitriste modellporteføljen, ikke få bilprodusenter som har kopiert dette konseptet her. Er artig å prøve litt forskjellige merker, da finner man ut om man er alternativ eller bare 100 prosent BMW mann og ikke trives i noe annet. Jeg fant ut at jeg var det siste Ja, er nok BMW mann enda, men motorene er helt råå i AMG, er så mye moment Og etter Z4 35ien jeg hadde, var jeg ivrig etter mer moment. Det kunne ikke E92 M3 levere. Merca kjennes mye villere og raskere ut bak rattet kontra M3. Selv om den kanskje ikke er det.. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Hmm... Hadde vært morro å fått sitte på en tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Jo, takk! Nei ikke enda, er det noe særlig aktivitet på MBforumet da? Virker ikke til å være i nærheten av Bimmers njaah...altså...de på merceforumet er eldre karer...ispedd noen 16åriger som kjøper mercetraktor til 150tusen.... Er ikke så mye aktivitet der desverre... men det tikker inn innlegg daglig Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 Hmm... Hadde vært morro å fått sitte på en tur... Mulig å få til det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 njaah...altså...de på merceforumet er eldre karer...ispedd noen 16åriger som kjøper mercetraktor til 150tusen.... Er ikke så mye aktivitet der desverre... men det tikker inn innlegg daglig Hehe..Stemmer, får se om jeg lager en tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 CLS er favoritt bilen min fra Mercedes ! Gratulerer med ny bil! Den var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 CLS er favoritt bilen min fra Mercedes ! Gratulerer med ny bil! Den var nydelig! Takk for det, favoritten min også Var jo noen som ville se utviklinga på Mercen, så her er en tråd om det er av interesse: http://mbworld.org/forums/w219/519943-my-2006-cls-55-amg-norway.html S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Har lest den tråden...digge oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Fantastisk arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Sykt fet!! Elsker modifikasjonene/oppgraderingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Takk for fine tilbakemeldinger Til å være Merce, har den ikke blitt så værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
homble Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 utrolig fin bil org motoreffekt eller er dwn justert? pappa har en z4 jeg låner litt og det er 3.5is 2012:) steg 2 fra ssp med 415 hk kan dele et bilde om jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå