Gå til innhold

Min 2009 Z4 35i ESS, nå MB CLS AMG

Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med hel grom bil, selv om det er Mercedes så er det godkjent når det står AMG på bakluka ;) Mercedes er gørr kjedelige biler bortsett fra CLS som er ett lyspunkt i den nitriste modellporteføljen, ikke få bilprodusenter som har kopiert dette konseptet her.

Er artig å prøve litt forskjellige merker, da finner man ut om man er alternativ eller bare 100 prosent BMW mann og ikke trives i noe annet. Jeg fant ut at jeg var det siste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjell på CSL og CLS...

denne er rå!

Laget det tråd på mbforumet enda?

Jo, takk!

Nei ikke enda, er det noe særlig aktivitet på MBforumet da? Virker ikke til å være i nærheten av Bimmers :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hel grom bil, selv om det er Mercedes så er det godkjent når det står AMG på bakluka ;) Mercedes er gørr kjedelige biler bortsett fra CLS som er ett lyspunkt i den nitriste modellporteføljen, ikke få bilprodusenter som har kopiert dette konseptet her.

Er artig å prøve litt forskjellige merker, da finner man ut om man er alternativ eller bare 100 prosent BMW mann og ikke trives i noe annet. Jeg fant ut at jeg var det siste ;)

Ja, er nok BMW mann enda, men motorene er helt råå i AMG, er så mye moment :uh:  Og etter Z4 35ien jeg hadde, var jeg ivrig etter mer moment. Det kunne ikke E92 M3 levere. Merca kjennes mye villere og raskere ut bak rattet kontra M3. Selv om den kanskje ikke er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk!

Nei ikke enda, er det noe særlig aktivitet på MBforumet da? Virker ikke til å være i nærheten av Bimmers :smile:

njaah...altså...de på merceforumet er eldre karer...ispedd noen 16åriger som kjøper mercetraktor til 150tusen.... Er ikke så mye aktivitet der desverre... men det tikker inn innlegg daglig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaah...altså...de på merceforumet er eldre karer...ispedd noen 16åriger som kjøper mercetraktor til 150tusen.... Er ikke så mye aktivitet der desverre... men det tikker inn innlegg daglig :)

Hehe..Stemmer, får se om jeg lager en tråd :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

CLS er favoritt bilen min fra Mercedes :)! Gratulerer med ny bil! Den var nydelig!

Takk for det, favoritten min også ;)

Var jo noen som ville se utviklinga på Mercen, så her er en tråd om det er av interesse:

http://mbworld.org/forums/w219/519943-my-2006-cls-55-amg-norway.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...