bmwZ Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Takk til dere som kommenterer Høyden ble veldig riktig den til kun å være senkefjærer Kjøremessig ble den vesentlig mer sportslig, samtidig er jeg overrasket over hvor komfortabel den er i Normalmodus på det adaptive M understellet. SUPER FORNØYD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Det var akkurat det jeg også følte min ble da jeg satt på H&R fjærene. Stramt men likevel komfortabelt. Ikke slik som Stumpy the Grocery getter (E91en) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Tok noen nye bilder av Z4en Har montert litt små snacks som H&R Senkefjærer, M-fanger med 35is sølvnyrer, X5 35i eksos stusser vridd 90% og M-ratt Så har jeg også skiftet skinnet i sitteputa da dette var missfarget og skrukkete.. Sitteputa var ikke vanskelig å skifte, men ganske så tidskrevende. Her er resultatet: Før: Sittepute demontert Skinn demontert fra skumgummi Stor forskjell, nytt vs gammelt skinn Etter noen timers arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Normalt ikke fan av disse bilene, men denne var jævlig rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Saaaata*..... PERFEKT er det eneste ordet som strekker til her!! sykt digg bil du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Meget gjennomført bil Felgene er ikke helt min smak, men ellers liker jeg oppgraderingene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Syns jeg hører Clarkson her.. "I'm a shark..!" Fy faen for en feit bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Takk for det alle sammen Felger er vel en smaksak, syntes de er klassisk pene på en klassisk roadster. Syntes også utseende kan minne om en hai i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Jeg hadde glist hver dag dersom jeg kunne kjørt rundt i noe slikt Du gjør ALT riktig, også denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Felgene sitter som et skudd de synes jeg. Ser ut som Z4en kunne spise Fiaten til lunch. Jo mer jeg ser på bilde 4 og 5 jo mer perfekte blir felgene på den bilen. Senket gjorde seg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Morsomt å se en såvidt fin Z4 lokalt, denne håper jeg at jeg får se en dag. Grattis med lekker bil og rett mods! Kos deg med denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Felgene sitter som et skudd de synes jeg. Ser ut som Z4en kunne spise Fiaten til lunch.Jo mer jeg ser på bilde 4 og 5 jo mer perfekte blir felgene på den bilen. Senket gjorde seg den. Takker mr Jeg syntes de passer bilen godt Men sliter litt med at den subber mot bakfangeren. Fikk ikke du dreid/frest litt av dine felger, var det en grei løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg hadde glist hver dag dersom jeg kunne kjørt rundt i noe slikt Du gjør ALT riktig, også denne gangen.. Så bra du liker smaken min, takker for finfin kommentar Morsomt å se en såvidt fin Z4 lokalt, denne håper jeg at jeg får se en dag.Grattis med lekker bil og rett mods! Kos deg med denne! Takk igjen, du får nok se den på en godværsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Da har jeg bestillt meg litt mer småsnacks til Z4en -Lux V3 angeleyes -Noen spesielle skilter -M shortshift girkule -K&N innsats luftfilter -Milltek erstattningsrør for bakre kattalysatorer i rustfritt stål. Skal gi mer lyd og ca 10whp på min bil. Bilde av rørene fra Milltek: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå