Gå til innhold

Hva har slanket lommeboka di i dag?


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det så ut som en fin e30 cab, kjøpt den i østfold?

er denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35352398 fikk ned prisen en del da uten felgene (har identiske felger liggendes i kjelleren selv)

henta i bergen igår/natt, så nå har jeg 2stk, men skal kanskje ta cab'n fra den ene på den nye da bakruta mangler, men skal se over standen på den ellers, kanskje jeg setter i ny rute bare, er hardtop på den så hakke fått sett

ellers så er den ganske bra, noe smått som en bulk på bagasjeluka, noe skraping i styringa, eksosen henger ikke ordentlig (og bråker no helt jævlig :P) + noe annet smått jeg ikke husker nå :P

motoren fungerte fint over fjellet hit ivaffall :)

kommer kanskje en billig cab ute for salg med litt div mangler om jeg ikke tar vare på alle delene fra den og høgger karossen (evnt selger karossen))

da seff den gamle som skal selges/høgges, ga ikke så mye for den så ekke noe tap elns evnt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, ikke fult så ille hos meg, men;

Frisør time for meg og madammen, shopping på sentret ink div ting til akvarium og sånn ellers små ting. Tja, rundt 5k. Hvis man legger til gårsdagen med en del deler til 530´n (senksett/nye matter pluss mye mer) så havnet jeg på 10k. Koster å være kar gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, med boligbygging på gang og jeg som velger å beholde BMWen i stede for å sette penga på huset så er det jo begrenset hvor feit lommeboka er om dagen :wink: Men jeg skal ikke klage, selv om jeg gjerne kunne hatt mer penger :wink:

Greia er bare den at jo mer penger jeg hadde hatt, jo mer penger hadde jeg brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par med vindusviskere hos Bavaria Stavanger til den nette sum av 7-et eller annet hundre kroner. Helt syk pris, men når den ene viskeren knekker og det høljer ned ble dette den enkleste løsningen.

Ellers handlet jeg meg GoPro i går (som forøvrig var årsaken til at vindusviskeren knakk :oops:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...