Eystein Ose Skrevet Januar 13 Forfatter Skrevet Januar 13 På 7.1.2025 den 3.20, Iv3rs3n skrev: Flott oppsummering Eystein! Og grattis som foreldre ! Det blir logistikk og balansering mellom hobby og familie framover ! 😄 Tusen takk! Per nå har det gått veldig fint, men ser for meg det blir litt med utfordrende når han blir eldre På 10.1.2025 den 18.07, Skulebollen skrev: Veldig imponerende arbeid, blir misunnelig på den finishen der😍 Er det ett lakkfirma som skal lakke bilen? Trenger en lakkerer som kan amcar😅 Takk! Kjekt å se det i hop etter alle timene med gnikking. Planen er at jeg og en kompis skal ta alt forarbeid hjemme i garasjen min, og deretter flytte den til jobben hans for å sprøyte.
sveigis Skrevet Januar 13 Skrevet Januar 13 Det er så godt å se klassiske tråder som dette her 😊 Det gir jo og inspirasjon til andre som feks meg til å holde på med tingene . Bra enkelt og greit Eystein 😎🙏
Eystein Ose Skrevet Januar 13 Forfatter Skrevet Januar 13 Da må jeg få snu den tilbake. For hender jeg ligger på sofaen og ikke har lyst ut å skru, men da tenker jeg at Sveigis ligger på grusen å skruer bil i all slags vær. Da kan jeg ikke ligge på sofaen når jeg har garasje med 20gr og løftebukk! E.C., Sørlendingen, Ampera og 2 andre reagerte på dette 4 1
Eystein Ose Skrevet Januar 13 Forfatter Skrevet Januar 13 (endret) Etter lufting av kjølesystem lot jeg bilen få et par varmesykluser før et oljeskift. På med del-syntetisk 10w40 etter anbefaling fra BMW Classic Jeg trenger løftebukken til litt bruksbilskruing og byttearbeid. Godt å sleppe de jævla hjuldollyene for å få flytta E30en. Og inne igjen på andre siden av garasjen. Endret Januar 13 av Eystein Ose Bendik Kjellevold, Orjan, sveigis og 9 andre reagerte på dette 12
RF91 Skrevet Januar 13 Skrevet Januar 13 Når eg ser E30'en din so blir eg litt sånn: Iv3rs3n, GtiGtr, Eystein Ose og 5 andre reagerte på dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå