Reset Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Spennende, gleder meg til å se ferdig resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 (endret) Jeg fant endelig en M20B25 som kom fra en 1989mod bil. Motoren skulle være i grei stand, og jeg og eiger ble fort enige om pris. Motoren befant seg i Oppdal (27mil en vei), så da var det å få lånt transporteren til en kompis å dra avgårde. Det var snøkave store deler av turen, og med et varmeapparat som bestemte selv om jeg skulle få varm luft eller kald luft. Veksla mellom tykk bergans dunjakke, eller tsjorte hele tiden. Men bilen holdt hele veien, og jeg ble en M20B25 rikere J Planen for denne er å gi den en real shinings utvending. Og vanlig vedlikehold, Nye innsug og eksospakninger, justere ventiler, skifte regreim, vannpumpe, regreimstrammer, M21 oljepumpe, lettere svinghjul, og grenrør + X-pipe. Og såklart olje + oljefilter. Men dette begynner jeg nok ikke på før bilen er levert på lakk. Komt på plass på verkstedet Endret Februar 27, 2018 av Eystein Ose hsd, Ingvaldsen, BMW E30 325 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 Følger med her dette ser ut til å bli strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 Fucking mint Ha du ein ca plan på når bilen ska leverast til lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2017 13 timer siden, williamwiers skrev: Følger med her dette ser ut til å bli strøkent! Takk for kjekke ord! Det varme 13 timer siden, RF91 skrev: Fucking mint Ha du ein ca plan på når bilen ska leverast til lakkering? Takker Har hatt mange datoer i hode på når den skal lakkes, men har komt fram til at jeg gidder ikke å stresse lenger. Har flyttet for å studere, og er kun hjemme i helgene. Så bilen er ferdig når den er ferdig Men fått på noe lakk iløpet av sommeren hadde ikke vært feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 Gått i student-fella du og, ja Sjøl sitte eg i Bergen og prøve å fullføra 2. året ved Bergen Maritime Fagskole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2017 1 time siden, RF91 skrev: Gått i student-fella du og, ja Sjøl sitte eg i Bergen og prøve å fullføra 2. året ved Bergen Maritime Fagskole Har det ja.. Men satser på det lønner seg til slutt:) Går selv første året i Maskinteknikk på Fagskolen i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 21, 2017 Share Skrevet Mars 21, 2017 Etter å ha sett denne "ferdig" så måtte jeg jo lese gjennom hele denne tråden Flott og gjennomført arbeid på en nydelig bil! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Mars 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2017 On 21.3.2017 at 13.41, Gabz skrev: Etter å ha sett denne "ferdig" så måtte jeg jo lese gjennom hele denne tråden Flott og gjennomført arbeid på en nydelig bil! Stå på! Hei! Kjekt å høre at folk tar seg tid å lese gjennom tråden, selvom jeg alltid ikke har vært så flink å oppdatere. Har hatt veldig mye å gjøre på skolen nå fortiden, så har ikke hatt tid til å skrive ny update. Men det kommer nok plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2018 Off. Nå må jeg ta å skjerpe meg å få oppdatert snart. Her er vertfall to bilder av hvordan den ser ut nå. Motorommet er shavet og klart til lakk. Dørene er ribbet og bare hengt på. Så nå er det bare å vente på lakkerer. Motorrom, dørkarmer, innvendig i dører og panser er der som blir lakket denne gangen. williamwiers, BjornarHS, eeikenes og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 31, 2018 Share Skrevet Januar 31, 2018 Håpa lakkeraren får ut fingen fort as f*ck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 1, 2018 Share Skrevet Februar 1, 2018 Ser bra ut! Regner med bilen blir hvit igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2018 Bilen blir hvit ja:) Men blir lakkert i Alpinweiss 300 istaden for 218. Menst jeg venter på lakkerer, så har jeg overhalt og pynta litt på dynamoen og servopompa. Braketter, reimhjul og skruer ble sendt til vestby galvaniske. Resten ble glassblåst og lakkert. And-reas, RF91, williamwiers og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 27, 2018 Share Skrevet Februar 27, 2018 It's all in the details! Liker! Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 Rått! Viktig med detaljer, ja! Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå