Henrik... Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Trur jeg har et bilde eller to av denne selv, kommer når jeg får redigert bildene Clean 5'r! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Herlig å se hvor "enkelt" du gjør det:-) men samtidig får en av de fresheste e39:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 hender jeg kjører transporter, X5, golf, e39`n og masse andre biler egentlig.. så er vell ikke så rart, men var en gang jeg kjørte land cruiser og kjørte 1000 meterene inn i fleisen på deg, men like død.. hehe Ikke lett å kjenne deg igjen når du bytter hele tiden, du får blinke i god tid da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Trur jeg har et bilde eller to av denne selv, kommer når jeg får redigert bildene Clean 5'r! Fyr løs om du har noen Herlig å se hvor "enkelt" du gjør det:-) men samtidig får en av de fresheste e39:-) Takk for store ord! Kult at folk liker en relativt simpel E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 "Keep it simply" er nøkkelordet for denne bilen. Taktrekk fra RS etterhvert, så er du i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Herlig å se hvor "enkelt" du gjør det:-) men samtidig får en av de fresheste e39:-) Kunne ikke sagt det bedre selv. Dix points!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.N Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Hvilket innpress er det rundt om bilen? ser meget bra ut, spesellt med litt camber bak (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 ET 19 bak på 10" felg, og ET 13 forran på 8,5" felg med 15mm spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Helt perfekt e39! Deilig og se en bil med facelift fanger isteden for m fanger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Helt perfekt e39! Deilig og se en bil med facelift fanger isteden for m fanger:) Takk for det! Morro at folk liker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.N Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 ET 19 bak på 10" felg, og ET 13 forran på 8,5" felg med 15mm spacer måttedu valse noe for å få dette til å passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 ET 19 bak på 10" felg, og ET 13 forran på 8,5" felg med 15mm spacer måttedu valse noe for å få dette til å passe? Med 225/40/18 forran og 255/35/18 bak så passer det uten modifikasjoner. Jeg har valset buene bak i forbindelse med godkjenning, da de mente det ikke var tilstrekkelig plass Men 0 subbing både før og etter vals Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Her er noen av bildene fra en photo session jeg og Lasse hadde forrige uke. Ja Lasse, jeg vet jeg har vært treig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Det der er absolutt en av mine favoritt-E39'r! Utrolig kleen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Takk for bildene Daniel Bare synd den i forbindelse med EU godkjenning er hevet endel, så får ta flere bilder når bilen kommer ned igjen etterhvert Det der er absolutt en av mine favoritt-E39'r! Utrolig kleen Tusen takk for store ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå