lasseln Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Da fikk jeg endelig rota meg til å legge et lite knippe bilder, lite nytt foreløpig, men slik ser den ut per dags dato. Kommer ny update veldig snart forhåpentligvis Legger også ved et bilde av maskoten (Bilde av Tyson er forøvrig tatt av Glenglen på e30meet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Hva med å lakke det sjåførspeilet a? Så det kan få en hel farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Fortsatt helt nydelig, Lasse. Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Den er virkelig clean den bilen din Lasse! og faceliftfangerne gjør den bare enda mer badass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Skulle hatt M-Pack og sorte lister Lasso! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Hva med å lakke det sjåførspeilet a? Så det kan få en hel farge Er det ikke kult sånn det er assa? Fortsatt helt nydelig, Lasse. Keep up the good work! Takker og bukker Den er virkelig clean den bilen din Lasse! og faceliftfangerne gjør den bare enda mer badass! Cleant er fint! Skulle hatt M-Pack og sorte lister Lasso! Kanskje det, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Trenger lønnspålegg da si hvis det skal bli M! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Clean! Likern uten M-pakka jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Trenger lønnspålegg da si hvis det skal bli M! Blackmailing Clean! Likern uten M-pakka jeg Liker den selv, men man blir jo glad i ungene sine, samme hvordan de ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Veldig pen denne, jeg er egentlig kun glad i BMW'er med M-pakke, men denne kler orginal/faceliftfangerene virkelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Veldig pen, liker at du har original facelift, "alle" andre har jo Mtech Men har du ulik farge på ringene dine, eller er det reflektoren og linsa som lurer meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Veldig pen denne, jeg er egentlig kun glad i BMW'er med M-pakke, men denne kler orginal/faceliftfangerene virkelig godt! Hyggelig å høre Veldig pen, liker at du har original facelift, "alle" andre har jo Mtech Men har du ulik farge på ringene dine, eller er det reflektoren og linsa som lurer meg? Mange takk Ringene på begge sider er hvite, men det sitter gule fjernlys, som gjør at fra rette vinkler blir hele reflektoren "opplyst" av det gule gjennskinnet, kanskje det er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 denne funker faktisk helt knall med facelift fangere, nesten så vi sku ha bytta fangere Meen, den fortjener 2 pene rør bak istedenfor den slappe eselku... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 [...] Meen, den fortjener 2 pene rør bak istedenfor den slappe eselku... Det er jo nettopp det som er så knall når han kjører en slik stil at den ikke har synlig eksos.. Kjører han på med M-tech derimot er saken en annen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Det er jeg faktisk enig i trodde ikke jeg skulle være enig med Salty om det altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå