Saltkjelen Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Lasse har konvertert til VAG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Lasse har konvertert til VAG. det er skammelig men sant! men trur han er på rett vei nå! han prater om å kjøpe min te våren xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Huff.. Får håpe han tar din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Går vel i Stavangerdistriktet denne E39en nå mener jeg å ha sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Har ikke vært på bimmers på gud vet hvor lenge. Så får vel informere at jeg idag kjører en VAG ja, men er fortsatt eier av E34n. Og vi får se om det ikke dukker opp en BMW som erstatter for Golfen på sikt. Denne bilen går nå i Stavangerdistriktet ja, litt morsomt at jeg kjøpte den i samme distrikt som den nå er tilbake i. Helten har vendt hjem! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå