MagnusHN Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Joda ser den. Men ACS-hjula er fremdeles rå Det er det ikke noe tvil om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Synes bilen kler best BBS hjula.. Stilrent;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Da er jeg endelig ferdig med fagprøva så da kan jeg prioritere bilen igjen Nye led angel eyes er i hvertfall bestilt, så blir det bytte av div foringer på bærebruene og styrestagene framme. Så får jeg ta eu-kontroll og deretter montere pressa. CCW hjula blir sendt i løpet av neste uke fikk jeg beskjed om også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Fikk vasket bilen i helga og jeg fikk også tatt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Nice likte den tysker mod'n i grillen og vindskjermen på taket veldig godt! rå vinterlook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Takk, Glenn! Ei dame fra Posten ringte meg å sa hun 4 store pakker som lå å ventet på meg på postkontoret. Så etter jobben kjørte jeg ned på Posten og hentet de! Jeg er målløs!! Vet nesten ærlig talt ikke om jeg tør å putte de på bilen jeg Uansett, her kommer det bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Takk, Glenn! Ei dame fra Posten ringte meg å sa hun 4 store pakker som lå å ventet på meg på postkontoret. Så etter jobben kjørte jeg ned på Posten og hentet de! Jeg er målløs!! Vet nesten ærlig talt ikke om jeg tør å putte de på bilen jeg Uansett, her kommer det bilder! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] O - M - F - G!! Her har du truffet spikeren på hodet, Magnus Det der blir syykt fett! Så fine at jeg tør ikke sette gummi på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Dette blir bare bedre å bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Congrats (og velkommen etter ) Ser nydelige ut. CCW gjør bra jobb, og til prisene de opererer med, er det absolutt klasse over det de skrur sammen. Skulle bli greit på bilen din dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Hooly. Ser insane ut...! Gullfargede ventiler og eller ? Hva ble bredden på kantene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Dette gleder jeg meg virkelig til å se in real life, Magnus!!!! Steintøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Nydelig bil - og felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Nyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå