LasseEllingsen Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Har aldri hatt noen sans for e46 facelift og/eller sedan, men denne er HELRÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Tror jeg kroner denne bilen som frekkeste E46 sedan på Bimmers Lett!! +++ er helt klart den råeste! No offence Magnus, digger bilen din sykt godt! Godt mulig også din er enda råere enn Jeppe sin, men han sin er hvertfall ikke feil den heller http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=133999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Takk for fine ord Skal valse hjulbuene bak i dag så kommer det en update med ccw hjula asap! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 No offence Magnus, digger bilen din sykt godt! Godt mulig også din er enda råere enn Jeppe sin, men han sin er hvertfall ikke feil den heller http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=133999 M3 og non-m3 kan ikke sammenlignes De er begge råest i hver sin klasse. Hva slags hjul kjører du med under c&c, Magnus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 No offence Magnus, digger bilen din sykt godt! Godt mulig også din er enda råere enn Jeppe sin, men han sin er hvertfall ikke feil den heller http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=133999 Kan ikke sammenligne en M3 mot en som ikke er det som Tore sier Samme gjelder coupe versjonene også Skal valse litt bak etterpå, så hvis det går som det skal blir det CCW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Da var tiden inne for litt bilder! Skal litt lenger ned bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Enormt tøffe hjul men kall meg gjerne rar. Liker bedre BBSene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Må si meg enig med StigJ CCW er dritkule men BBS er perfekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Looks epic as allways Magnus. Men du må ikke være så redd for dekkstrekk xD Kommer sikkert til å angre på at jeg sa det her når jeg mister dekket på vei til C&C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Helt nydelig Magnus digger CCW valget mest! Looks epic as allways Magnus. Men du må ikke være så redd for dekkstrekk xD Kommer sikkert til å angre på at jeg sa det her når jeg mister dekket på vei til C&C Kjør pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Tror jeg kroner denne bilen som frekkeste E46 sedan på Bimmers Lett!! +++ er helt klart den råeste! Helt enig!! Å hjula ble knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Ble DIGGGG! Første bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Sweet! Ble griserått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Nice! Syns også strekket er rimelig perfekt jeg, hva er dekkdim og felgbredder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Enig med StigJ jeg også, de BBS felga må være noe av det peneste jeg har sett på e46. Selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå