MagnusHN Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Takk Har ccw hjula enda, men må enten kjøre med spacer eller bredde til 11" bak. Foran har jeg ikke prøvd enda.. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 ok, så de er for smale for oppsettet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Har dratt ut hjulbuene ganske mye, så har greit med plass nå Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 hehe... Bilen din ser vertfall latterlig bra ut nå Hva er videre planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Takk for det Har vel egentlig ikke store planene nå, har skrudd av kompressoren så den er til salgs om noen trenger. Blir vel generelt vedlikehold og bare bruke bilen Har oppgradert litt på kamerafronten, så her kommer det bilder fra sist helg. spuijnsarn, StigJ og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Hvorfor selge kompressor? Pene bilder av utrolig bra bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Har litt andre prioriteringer om dagen så da må den nesten gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 flotte bilder magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Hva med csl bakluke for å matche fronten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Nei, stod det på den når jeg kjøpte den og det er finere mer org luke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Fy flate den har blitt rå!!.. og så sykt bra med futura!! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Vurderer å selge bilen fremfor ny bil nå, så hvis noen vil ha en av norges råeste 330'er er det bare å skrike ut! Blir ikke lagt ut på finn.no og blir ikke leveringsklar før midten av oktober. Jeg må ikke selge den, men lufter den for salg. Selges som den står med OZ Futura, men CCW hjula kan også følge med mot pristilegg. Har også kompressor liggende og ny programvare som også kan følge med mot pristilegg. Ikke vits å komme med skambud. Pris kommer! RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Kan jeg spørre om hva du ser etter hvis du selger? Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Kan jeg spørre om hva du ser etter hvis du selger? Lykke til med salg! Det er ikke 100% bestemt enda, men skal ikke ned i motorstørrelse hvertfall Takk for det! Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Utrolig fin E46! Mangler bare S54 med pustehjelp.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå