tambur4 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Du som hadde denne ja. Vi stod og snakka om den på treffet i dag. Imponerende flott! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Da har jeg fått tatt en motorvask. Er nesten flau over meg selv når jeg står der med liten pensel og q-tips Ikke dårlig for en 31 år gammel bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Ser jo ny ut. Så den stod utsiden jobben her om dagen. Clean den der ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Den er bare så fantastisk denne bilen her, var en sann glede å få ta den i nærmere øyensyn i Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Fantastisk flott!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Liker meget godt det jeg ser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Fy flate så fin......! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Forbrødring over grensen! "Slektstreff" på Seläter utenfor Strømstad i dag. Kompis sin 125i cab. Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Da har det blitt puslet litt med bilen igjen. Har fått tak i originale "BMW Sound System"-høyttalere i rett farge, samt original rullegardin. Den originale sjalusien som var montert, er forsvarlig lagret! Har også byttet stereoanlegg. Ikke helt originalpolizei, men et greit kompromiss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Alt jeg har å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Nydelig e28! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gribbman Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Så det i helgen! Moro med noe annet enn amcars i Halden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Det er bare å stoppe å slå av en prat hvis det passer i byen ved anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Da har jeg endelig hentet ut bilen fra vinterlagring. Dessverre én dag for sent, og rakk derfor ikke "Cars and Coffee" i Moss. Bilen startet heldigvis på første forsøk! Én ting som har plaget meg, er at bilen ikke hadde nakkestøtter i baksetet. Dette er en greie fra barndommen. Når jeg så en bil med nakkestøtter bak, så viste jeg at det var en fet bil! Men nå har jeg også en fet bil. Etter fantastisk service fra Bjørn Tønnesen (Taxibjørn) så fikk jeg komplett sett med nakkestøtter i riktig farge og med riktig mønster. Takk Bjørn! Dessverre så var stoffet så dårlig at det gikk i oppløsning da jeg prøvde å vaske det. Men pytt pytt, det er ganske lekkert (og tidsriktig!) med hvite putetrekk også! norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå