Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Du har gjort det riktige her ja, jeg synes rett og slett de sota blir for rånete ;)

 

Ja,rånete er det riktige ordet.

Men,jeg gjentar men,der finnes en type baklykter som riktignok ikke er så svarte men de vet jeg ikke hvem som lager .

De er mer gråsorte.

Uansett jeg skal ha hvite eller originale.

Kommer til å kjøpe originale gule foran og på siden og.

Gøy med e34 ,da du kan justere på utseende  bare på en kveldstid.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det husker jeg før i tiden, vi bytta jo lamper på disse hele tiden ifra oransje, hvite, sota og tilbake til oransje og om igjen. Jeg hadde ikke E34 selv med så si alle kameratene hadde det og de bytte lånte jo lamper i ett styr, akkruat som jenter i den alderen byttelåner klær :P Midt i Gøteborg sto vi og bytta lamper på E34 en gang husker jeg...

I dag er det bare jeg som har E34 igjen, og det er bra så før jeg ha lampene mine i fred ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 mai.

Idag er det jo dagen før den store dagen.

De fleste er ferdig med bunader ,dresser og drit å bråta..

Men familien Sveigis er ikke som andrr.

Da jeg er sååååå heldig at jeg har to barn som hater 17 mai feiring ,meg inkludert ,fant vi utav at vi tar en tur på hotell /badeferie i Langesund denne helga.

Så når andre står i kø og krangler med bsrn,ektefelle og lignende,ligger vi og koser oss i basseng :).

Det er feiring det.

Uansett så måtte vi ha bil for å komme dit og som vanlig ,535i stilte opp.

I formiddag, satte vi kursen mot Telemark og når du har bil som er gøy å kjøre går tiden fort.

Og den skuffer ikke ,like god og stabil som vanlig.

Før vi reiste ,måtte hesten vår stelles:

Et stykk e34 klar for tur:

post-58602-0-27824900-1431810340_thumb.j

Her står bilen utenfor Sjøloftet i Brevik:

post-58602-0-82331400-1431810440_thumb.j

Og et par fra parkering ved hotellet:

post-58602-0-53471200-1431810504_thumb.j

post-58602-0-79771700-1431810543_thumb.j

post-58602-0-13354900-1431810575_thumb.j

Som sagt så koser vi oss i Langesund.

Men jeg må få tilføye noe,jeg bruker aldri å skryte av mine egne ting ,da jeg synes det er teit men ikveld da jeg og min familie

parkerte på utsiden av plassen vi spiste middag ,gikk der 10 minutter ,da så jeg noen folk som stod og tittet på bilen og ja til og med knipset bilder av den.

Når vi reiste så måtte jeg kjøre forbi en uterestaurant og der satt endel mennesker,da jeg passerte restauranten,stod der flere mennesker med tommel opp og en skrek :Rå 535:):).!!.

Dette synes jeg egentlig var drita flaut men nå som jeg sitter ,tenker jeg,fanken,det er jo litt gøy og.

Det at folk liker det bygget og utseende jeg har gjort,gjør det ekstra gøy å fortsette med denne.

At telemarksfolk liker biler som er lave og breifelg er jo ingen ny ting.

Det hele toppet seg da jeg parkerte nede i Langesund sentrum med to barn og kone i bil .

Satt da en gjeng med ungdommer og lokale rånere der.

Noen kom bort og slo av en prat der og var veldig hyggelige.De likte bilen godt.

Kone satt foran flau som en drit:).

Så noe riktig må jeg ha gjort med denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overrasker meg ikke, bilen din er jo utrolig fin :) Skikkelig stasbil som også kan brukes til fornuftige gjøremål i stede for kun å være til pynt, der er vi like når det kommer til bruk av bilen.

Flott update Jan, hyggelig lesning som alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig,så er jeg ikke noe "mediakåt",men synes faktisk at dette var litt morro.

Prøvde og å ringe forrige eier,sånn at han kunne sett oppdateringene som har skjedd de siste to årene,tror han hadde blitt glad da.

Men kun mobilsvar.:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme igjen etter et døgn i Langesund.

Vi har storkost oss masse.

Bilturen hjem gikk perfekt.

Men ikveld fikk jeg en stor opptur.:).

Jeg har jo denne ovale eksosen bak.Den er stygg og ekkel.

En kamerat har sagt i to år at han skal bygge om i to år.

Men han har aldri tid og når han skal hjelpe meg ,har han alltid noe drit jeg må gjøre og det er det slutt på.

Har hjulpet han nok.:).

Jeg annonserte på diverse medier at jeg ønsket bakpotte med dobbelt utløp og ikveld fikk jeg napp.Skikkelig napp kontra støvsugermunnstykket som er på nå.

Nemlig denne:

post-58602-0-98054000-1431888726_thumb.j

Rustfri Supersprint eksos.

Denne fikk jeg til en fordelaktig pris og skal hentes fortløpende til neste uke.

Har hørt lydklipp og det skuffet ikke.

Nå har jeg effektannlegg fra kat og bak.Dette kombinert med den potta ,ja da tror jeg at jeg får en fin lyd.

Har en ventiljustering jeg må få tatt.Tikker mer en den skal:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg blir ryddig og bra, åssen blir den lydmessig i forhold til den du har nå? Er det ikke sånn at det gjelder å finne balansegangen mellom stille gange på tomgang og lavt turtall mens godlyd ved godt pådrag? Men iallfall å huske at det er det folk har snakket mest om når det kommer til eksos, selv er jeg grønn på dette :)

Jeg har lyst på original 525i bakpotte på min, kun fordi to stusser ser bedre ut enn en ;)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på original 525i bakpotte på min, kun fordi to stusser ser bedre ut enn en ;)

 

Orginal potten på 525i har jo to knøttsmå endestusser :P Bedre å kjøpe Simons eller noe slikt. Har tenkt å gjøre det selv, tror det er hull i potten på min bil. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får legge ut en snutt når du får montert på potten så vi nysgjerrige for høre hvordan lyden ble :-)

Jeg har sebring på min, å den ga mye snerr på full throttle å litt roligere lyd på under vanlig kjøring.

Endret av tonyku
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det skal jeg prøve å få til:).

Tror det havner et grenrør og på kanskje.

Jeg liker lyden nå som den er men savner litt mer sinna lyd på høyere turtall.

Håper jeg får det nå.:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Pautomagi,vi satser på at det blir bra og lydklipp skal det bli.

Lørdagsupdate:

Ja folkens da må det oppdateres igjen.

I det siste,har det vært "flatt "med updates på denne tråden.

Det siste halve året har vært endel omveltninger for Sveigis.

Dødsfall ,ny jobb med myyyyye jobb ,konfirmasjon og tømming av dødsbo.Ergo lite garasjetråd meeen,nå er det meste på plass sånn at jeg kan konse om det jeg liker best nemlig bil og familieliv.:).

Så kan oppsumere dagen.

Idag har jeg vært på Bmw og kjøpt det siste jeg trenger før nye Koni dempere bak monteres.

Imorgen skal jeg på familiesammenkomst og da måtte jo bilen vaskes.

Ikke noe hokus pokus men vanlig vask:

Bilder får dere selvfølgelig:

post-58602-0-92139000-1432412097_thumb.jpost-58602-0-92139000-1432412097_thumb.j

post-58602-0-20818900-1432412182_thumb.j

post-58602-0-20632200-1432412234_thumb.j

Imorgen etter dåp,skal jeg sette sammen Konidemperene og da blir det updates.

Eller for å si det dånn,mye ting skjer fremover med bilen og alt blir å se her.

Fikk og en bestilling på kjøring neste søndag.

Sønn til en kamerat,er konfirmant.

Han lurte på om jeg kunne være sjåfør da konfirmanten er hardcore e34 fan..:) og er veldig glad i bilen min.

Hvem sier nei til dette??

Ikke jeg hvertfall:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...