sveigis Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Det nærmer seg slutt på helgen og kan vel skrive litt hva som har skjedd og ikke 😊. Som sagt så ble jo e28 godkjent og det var deilig ,så brukte hele 1 mai på treff med den . Dog ingen bilder ,kun et bilde tatt fra nett: Jeg liker disse treffene med alle slags biler og fasonger . Traff og mange som var nysgjerrige på bilen min og likte den noe som er gøy .Var spesielt en han var borte mange ganger og pratet ,tok bilder overalt av den .Hvorfor vet man ikke men . Amerikanske biler er alltid populært og mye tøft ,men jeg lar meg likegjerne begeistre av en halvslitt Mercedes 450 sel som er slitt kontra en perlestrøken chevy Camaro 😅. Lørdagen da var vi konfirmasjon i Kristiansand og det ble denne enkelt og greit : Med iskald klima og Crusie control tuslet vi først til Oddernes etterfulgt av sentrum der konfirmasjon var . Idag har det vært litt av hvert så langt og starter med at jeg reiste bort på et lite treff meg og en kompis der ,dessverre lite folk idag men helt greit . Traff @Lars89 og fikk se Porschen hans og selvsagt knakans rå! Ble satt ut av bremsene på den da de var svære . Ellers har jeg brukt nå dagen på og finne ut feil hvorfor bremsene ikke virker på Commodore og det var tett bremseslange .Satt på en bremseslange fra e34 535i så var kom der væske ,men jeg skrudde i stykker den fordelingsblokka bak som rørene skal inn på ,så den må ny😩😩. To gode venner: Kom hjem etterhvert og lagt plan på dette : Så det var vinterarbeid ,men vil til før ,så tenker dette er koslig morgenarbeid en dag . Så har jeg jubileum idag og . Og idag er det 23 årsiden jeg giftet meg men noe som er vel så viktig er at nøyaktig på denne dag ,er det 30 årsiden jeg kjøpte min første bmw nemlig e28 528 i: Gud bedre hvor stolt jeg var . Tenk 21 år og en fem serie med grov motor ❤️ Dett var noe annet enn det kompisene mine hadde da . Får aldri glemt den hvor gøy jeg hadde det og ikke minst hvor fin den var ,fy flate . Skal ikke nevne det men ,så dum jeg var i 2001… Ferdig eu godkjent solgt for 16000…. Men jeg fikk jo selve drømmen som står på utsiden og etter fiks av bremsene har det ikke vært antydning ,bare kjørt og kost meg .😊😊 La det vedvare . Nå vil jeg opp og få kjøpt olje og filter en dag neste uke . ///M-ini95 og Olaandref reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå