Ron Jeremy Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 Synd jeg dro kjensel på den blå i8’n ja. Syklet fra Åmli til Treungen Torsdag, da tror jeg fikk øye på den overnevnte bilen. Blitt fine veier nedover mot Sørlandet, så skjønner det må luftes, Setesdalen og oppover er flott også. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Juli 26 Forfatter Skrevet Juli 26 11 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Synd jeg dro kjensel på den blå i8’n ja. Syklet fra Åmli til Treungen Torsdag, da tror jeg fikk øye på den overnevnte bilen. Blitt fine veier nedover mot Sørlandet, så skjønner det må luftes, Setesdalen og oppover er flott også. Det stemmer nok bra det ja . Var en gjeng som hadde en runde ,men jeg møtte dem i Gjerstad da jeg ikke orket den runden som de hadde . Ja veiene er bra de uten tvil stortsett . Du hadde en fin sykkeltur og . Skal selv opp mot Åmli og videre en dag neste uke tenker jeg . Må bare bli ferdig med litt biler dvs den grå . Ron Jeremy reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vært lite som har skjedd her egentlig da jeg har brukt tiden på andre ting ,men ting skal etterhvert skje . Som dere vet så har lys forsvunnet dvs nærlys . Dette skal sees på til uken . Bensinpumpe og relé bestilles til mandag . Så de hadde tilbud på Delphi bensinpumpe til min bil på Thansen . Googlet litt og fant vel ikke noe som sa styr unna så hvis jeg ikke får et pangtilbud på Bosch ,så går jeg for denne . Releer blir vel OEM. Det sagt så har bil startet hver binda gang nå denne uken ,så jeg vet ikke om det er flaks ,eller at det hjalp og pusse på polene på reelene til pumpe og Ecu ,samt ta ut selve kontakten til sikringsboks . Uansett ny pumpe og relé skal på plass for man sjanser ikke. Så til ettermiddagsjobben .. Det er en gang sånn at når man bruker bilen som om det skulle vært en 2021 5 serie ,ja da settes det spor her og på lyst interiør ser man det godt. Så idag måtte det shines . Man ser at det er møkkete og grælete : Så her ble det støvsugd så funnet frem dette: Dynket ,skuret og tørket av med fille så støvsugd da ble det forandring : Bak : Og foran på passasjersiden : Ikke minst det lukter rent og godt nå. Så litt plastfornyer: Og da får man noe som er rent og presentabelt : Rent : Utvendig rakk jeg ikke : Men her er det lett og få det blankt heldigivis . Så skal jeg til nabobyen Kr sand og hente deler til e34 og e24 som jeg har fått av en bruker her på forumet : Gøy med nye ting : Abs pumpe : Dette er bare noe av det . Så nå må jeg ta meg selv i nakken snarest og storrydde alt jeg har . Noe skal selges ,andre ting skal sorteres ut og kvittes med . Jeg har så mye deler nå dere atcjeg må ta rev i seilene og kvitte meg med ting . En annen ting er at jeg savner e34en nå og vil ha den hjem . Den hører til her : Så den skal hjem så fort jeg er ferdig med e61 skruing . HakonLimseth reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå