sveigis Skrevet Søndag kl. 17:19 Forfatter Skrevet Søndag kl. 17:19 11 minutter siden, Vegard_ skrev: Jeg må begynne å lese tråden din oftere Jan, du er aktiv med bilene! Moro å finne den lista under spaden da, det var jo perfekt. Man kan fort finne mye gode deler når man sjekker diverse lager man har bortgjemt 😅 Hehe ja skjer litt her . Ja jeg har så mye rart nå at jeg må begynne og selge ut pga plassmangel . Når man lagrer deler i klesskapet så sier det sitt 😊😊 viggo E34 og Vegard_ reagerte på dette 1 1
sveigis Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Langfredag og litt oppdatering . Ikke skjedd så mye her egentlig foruten at bil blir brukt og er jo sånn det skal være 😊. Eneste jeg har gjort er å fjerne litt overflate møkk på Abs sentralen . Prickbort og ei fille var det som ble brukt . Under : Over : Det viser seg at denne møkka satt godt men fikk bort det verste . Så etter litt puss: Over: Her får man bruke bedre tid med tannbørste evnt når den tid kommer . Viktigste nå er jo å få denne på plass og at den virker ,men først må jo bil hjem 😊😊 Ellers ble det en tur til Tvedestrand idag med denne: Grunnen var for at @Olaandref var i nærheten så vi møttes på Grenstøl for kaffe og prat og alltid like koslig 😊😊 Ufattelig at en bil som er 34 år er fremdeles like gøy å kjøre . Jeg trives godt her : En god bil og kjøre langt i uten tvil og idag var det jo litt trivelig å fylle bensin og på den da den var under 18 kr 😩😩😅. Er så galt dette at ,men man får jo ikke gjort noe . Ampera reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå