Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Torsdags dill .Pics

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å gud hvor jeg savner E28'n når jeg er innom tråden din, det var riktignok bare en e28 men eksoslukt og lyd i fra seksern har jeg ennda friskt i minne, dagens seksere hører man jo knapt pga all slags støydemping, ikke er det den samme gode eksoslukten heller lenger selv om det er noe mer miljøvennlig, så jeg koser meg jo med lukta hver gang jeg fyrer opp mc'n :) 

Skrevet
6 timer siden, Haug530D skrev:

Å gud hvor jeg savner E28'n når jeg er innom tråden din, det var riktignok bare en e28 men eksoslukt og lyd i fra seksern har jeg ennda friskt i minne, dagens seksere hører man jo knapt pga all slags støydemping, ikke er det den samme gode eksoslukten heller lenger selv om det er noe mer miljøvennlig, så jeg koser meg jo med lukta hver gang jeg fyrer opp mc'n :) 

Hehe ja eksoslukten her kjenner man og den er ekte 😊.

Og helt enig ,lyden er veldig fin og oppstart er jo en sann fryd hver gang .

E34en kjenner man omtrent ingenting og helt enig på nyere biler så hører man knapt noe .

Ja med MC kjenner man jo eksoslukt .

Skrevet

Gode greier, regnet med den var bra, men hadde ikke brukt den selv, så jeg var ikke 100% sikker heller 🙂

Guttetur blir bra 😃👌

Skrevet
10 timer siden, Olaandref skrev:

Gode greier, regnet med den var bra, men hadde ikke brukt den selv, så jeg var ikke 100% sikker heller 🙂

Guttetur blir bra 😃👌

Ja denne var så bra som det går ann Ola-Andre .😊

Det behøves hvertfall kjenner jeg 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...