Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe. Fant ut av dette nå etter litt YouTubetitting. Dette er jo såklart den samme som står i alle bilene så er det adapter til telefon som klikkes ned på denne. Never mind. Da er spørsmålet om det er noe vits i å blåse avgårde 2000 ca på et adapter til iPhone når planen er og få kodet inn BMW apps på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nøkkelen min har jeg en knapp for åpning av bagasjerommet, men når jeg trykker på denne så åpner kun glassluka seg, men i instruksjonene i iDriven så står der at man kan åpne hele luka. Er det noen initiering av nøkkelen som må gjøres eller er det noe annet man kan gjøre for og få fikset dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste knappen på nøkkelen starter kjørelysene til meg, men da kan det vel være at dette er noe man kan endre i iDrive ja. Må sjekkes ut. Trykker jeg på knappen som åpner glassluka så spretter den ikke helt opp heller så da føler jeg den funksjonen er rimelig bortkastet, men mulig det er noen gassdempere eller fjærer som skulle vært kikket på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det høres ut som om det er en del forskjellige priser ute og går og jeg skal hente inn flere priser uansett, men det jeg liker med Tryg sin forsikring er ruteskift uten egenandel. Det har jeg ikke funnet noen andre som har. Holder som regel god avstand, men allikevel blir det en del steinsprut i trøndelagen...

Ja gjør det. Forespør om tilbud hos så mange du kan. Det gjorde jeg. 

Det kommer helt an på deg og din 'historikk' fra tidligere forsikringer.

Jeg fikk det beste tilbudet hos Storebrand. Dét var en stor overraskelse, inntil jeg ble påminnet om at  jeg hadde livs- og pensjons polise hos dem. Det talte mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassluken spretter ikke helt opp hos meg heller.

Kjekt om hele bagasjelokket kan åpnes og lukkes, dette må vi prøve å finne ut av :)

Mener jeg har sett at dette kan endres ved koding [emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassluken spretter ikke helt opp hos meg heller.

 

Kjekt om hele bagasjelokket kan åpnes og lukkes, dette må vi prøve å finne ut av  :)

På min er har jeg stilt inn dette i iDrive, var veldig enkelt. Bruker knappen som viser bagesjeromslokket til å åpne hele luken og den "firkanten/diamanten" (nederste knappen på fjernkontrollen) til å åpne bakruten. Sistnevnte knapp kan ifølge brukerveiledningen også brukes til å tenne de såkalte veiledningslysene. Forøvrig spretter glasset på min helt opp, men nå er det en helt ny bil så mulig det rett og slett er demperne som begynner å bli dårlige hvis den ikke går helt opp av seg selv?

Oppdaget også at jeg har den sensoren under støtfangeren som gjør at det bare er å sveipe foten under så åpner bakluken seg. Kjempepraktisk når man har hendene fulle. Trodde at denne opsjonen ikke var tilgjengelig med M-Sport og/eller tilhengerfeste, men der tok jeg feil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...