Stale_H Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Alle syntes jo det var skamrått med felgene der på gammelbilen, da også var det jo rikelig med stretch og kanten var veldig utsatt på innsiden, men den var så lav at ingen la merke til det, så tror nok noen her ser det noe tøffere når bilen får bakkekontakt! Jørgen Lie reagerte på dette 1
fizn Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Blir ikke mye klaring fremme visst du skal ha den skikkelig lav! Hvis ikke IS leppen skal av da?
Tzunami Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Wow! Dette var noe for seg selv ja! Bakfra så det helt noldus ut, men resten så jo greit ut egentlig gleder meg veldig til å se den ordentlig lav, og å se hvor lavt du får den med det der! blir bra
e30 tommis Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Blir bra dette, gleder meg til du lar bilen få hilse på bakken
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 spent på hvordan det blir i riktig høyde Samme her. Pluss at det kommer sideskjørt på, som jeg også tror vil løfte helheten litt. Fin bil i kjempeflott stand, og fine felger. Men felgene passer ikke på bilen, og dekkene passer ikke på felgene. Spesielt bak. Jeg synes den ser mye, MYE, bedre ut med ESM-felgene (jeg trodde ikke jeg kom til å si det om fake vs. ekte splittfelger)! Jeg kan ikke se for meg at det blir så mye penere med senk heller. Beklager å være så negativ her! Håper du blir fornøyd med resultatet. Takk takk! Hmm, det trodde jeg faktisk ikke jeg kom til og få høre. At ESM-hjula satt bedre tror jeg kom av at den var mye lavere da de bildene ble tatt. Nå er den justert opp til lovlig høyde i følge tuv-papirer, siden jeg skal inn og få skrevet senkesettet i vognkortet. Det er lov og ikke like, og negativ kritikk kan også være konstruktiv. Går ikke ned på kne og griner av den grunn! Jeg håper det vil se enda bedre ut med mere senk. Du har baller som publiserer før du senker den Derfor vil du nok få litt "pepper" av enkelte her. Personlig synes jeg det er kult med stretch & poke, har jo hatt det selv, og får det på M5en. Er nok det at du ikke har senket den at det ser litt spenstig ut med strekken, men som sagt tidligere her, blir spennende å se når du får limt bilen på bakken. Haters gonna hate vettu Hehe, ja du sier kanskje noe der.. Da kan det forhåpentligvis bare bli bedre Jeg hadde bestemt meg for å virkelig kjøre stretch and poke i år, så slik blir det. Jeg vet at du liker det Håper og tror det vil se mye bedre ut med 3-4cm lavere front og 2-4cm lavere rumpe, ja Hatere må få lov til det. Jeg er ikke fasiten på hva andre skal like, men jeg gjør det som jeg har lyst til med min bil. Det fine er at det er ikke mye som skal til for å kjøre denne på orginale fjærer og orginale 15" krysseikefelger med 205.ballong.15 dekk Alle syntes jo det var skamrått med felgene der på gammelbilen, da også var det jo rikelig med stretch og kanten var veldig utsatt på innsiden, men den var så lav at ingen la merke til det, så tror nok noen her ser det noe tøffere når bilen får bakkekontakt! Der tror jeg faktisk du har et godt poeng. Det er ikke veeeeldig mye værre nå, egentlig ikke værre i det heletatt.. Hadde samme dekk.dim på 9,5 da som nå, og har gått opp en dekkdim bak siden den ble en halv tomme bredere, så i utgangspunktet er det likt mer eller mindre. Håper og tror at fin senk, samt sideskjørt vil gjøre bilen komplett ja! Blir ikke mye klaring fremme visst du skal ha den skikkelig lav! Hvis ikke IS leppen skal av da? All klaring er god klaring IS-leppa skal sikkert være på, men det finnes et annet alternativ på delelageret også, som kan gjøre det værre og kjøre så lavt Wow! Dette var noe for seg selv ja! Bakfra så det helt noldus ut, men resten så jo greit ut egentlig gleder meg veldig til å se den ordentlig lav, og å se hvor lavt du får den med det der! blir bra Bakfra ser det forferdelig jævlig ut nå, men bilen står i litt nedoverbakke, og den skal ned en del cm på rumpa. Den skal så lavt det går, hverken mer eller mindre Blir bra dette, gleder meg til du lar bilen få hilse på bakken Håper og tror det ja
Øyvind L. Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Tøffe felger, men det så seriøst teit ut bakfra med de dekka på..
Der Barockengel Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 34 innlegg hittil i dag! Du og Madde er populære, hr. Lie!
Kny Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Felgene ser bra ut! Venter spent på bilder av senket bil, da tror jeg detta blir veeeldig pent
Frode D Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Blir bra når den kommer ned på bakken, har god tro på dette her! Bildet bakfra er jo bare morsomt med den høyden.
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 Tøffe felger, men det så seriøst teit ut bakfra med de dekka på.. Ja, med høyden der så gjør det det ja! 34 innlegg hittil i dag! Du og Madde er populære, hr. Lie! Hehe, populær hos noen, upopulær hos andre Felgene ser bra ut! Venter spent på bilder av senket bil, da tror jeg detta blir veeeldig pent Takk takk! Skal se om jeg rekker å klaske den i bakken før jeg drar på sjøen igjen. Har time hos BT torsdag 21.mars, så er det bursdagsfeiring den helga, så vi får se om jeg rekker det før utreise Blir bra når den kommer ned på bakken, har god tro på dette her! Bildet bakfra er jo bare morsomt med den høyden. Takk for det Frode! Hehe, ja, var i tvil om jeg skulle legge det ut, men måtte bare Ser jo helt corny ut, men jah, håper det blir bedre
ZhilleN Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Så jævlig jall ut bakfra likte strekken din! Dette kommer til og bli konge med senk
635csi Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Dette gikk jo bra det Jørgen Madde kommer til å se bra ut når hun blir lav igjen Ang. polering av bakkanten av felgringene kan jeg ta på meg ansvaret for at de ikke ble like blanke som resten. Meeeen, det tar ikke lang tid å jekke opp bilen for å la hjulene surre og gå mens man polerer den lille resterende detaljen. Er jo lett å komme til med sånne dekk
-Roger- Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 215/40-16 skrev han Edit: var ikke disse 17" da Jørgen?
Jørgen Lie Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Så jævlig jall ut bakfra likte strekken din!Dette kommer til og bli konge med senk Takk Dette gikk jo bra det Jørgen Madde kommer til å se bra ut når hun blir lav igjen Ang. polering av bakkanten av felgringene kan jeg ta på meg ansvaret for at de ikke ble like blanke som resten. Meeeen, det tar ikke lang tid å jekke opp bilen for å la hjulene surre og gå mens man polerer den lille resterende detaljen. Er jo lett å komme til med sånne dekk Gjorde det Hehe, du skal ikke ta noe kritikk for det nei. Du har gjort en strålende jobb med kantene!! Sant.. Vi får se når det lir mot vår hvordan dekkdim endte du med bak da ? på 10" 205.40.16 foran på 9,5 215.40.16 bak på 10 215/40-16 skrev han Edit: var ikke disse 17" da Jørgen? Nei disse er nok bare 16" Roger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå