Alpejohn Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Søkte litt på nettet og fant ut at non-msport er H8 og msport er H11. Min E39 med msport har HB4 pærer i grøftelysa Jepp, i know, men jeg mente F10 og ikke E39 Oh! SÅ du hadde E39 ut i sida her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Har nå montert LED ryggelys (http://www.ekstralys.no/products/ryggelys-led-cree) Ble utrolig bra lys! Gir disse pærene feilmelding? Nei. Innebygd canbus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Har nå montert LED ryggelys (http://www.ekstralys.no/products/ryggelys-led-cree) Ble utrolig bra lys! Gir disse pærene feilmelding? Nei. Innebygd canbus Da må jeg vurdere en bestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Var det tomt for de 25w led pærene? Finner dem ikke på ebay lenger! :@ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Kan jeg komme med en mening Reef? Jeg har bestilt LED til min bil også. Hvite AE og spredere. Men jeg kommer til å koble av de oransje bryna slk at det blir seendes litt ut som F10 oppsettet forfra. tror bilen din kunne blitt minst 5x barskere om du prøvde uten bryna en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikers91 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Har montert nye tåke lykter( 11 watt led) og ryggelys( 21watt led) Prøve å montere lyset til tåkelyktene uten motstand og fikk ingen feil melding ved oppstart, er det noe som kommer seinere når man kjører. Bare tenker på om det er noe vits å montere motstanden hvis det ikke dukker opp noe feil melding med engang ? Noen som har erfaring med dette? Dette er bmw 520i 02 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Skal ikke være feilsjekk på tåkelys på E39. Så tror du er safe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikers91 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Skal ikke være feilsjekk på tåkelys på E39. Så tror du er safe. okei, da skal jeg prøve å kjøre uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikers91 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Nye ryggelysa, 21 watt creed : http://www.ekstralys.no/products/ryggelys-led-cree Veldig fornøyd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikers91 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Nye ryggelysa, 21 watt creed : http://www.ekstralys.no/products/ryggelys-led-creeVeldig fornøyd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Noen som har peil om de har sånne 25w pærer i H7? Har prøvd 7,5w pærene, men kunne godt tenkt meg noen som lyser like bra som vanlige halogen pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Der er vertfall pæresjekk på tåkelysa bak på min, kommer opp "check rear foglamps" eller noe slikt. Der er pæresjekk på alle utvendige pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Har svært liten tro på at disse led-greiene trekker 25w pr driver altså.. Kraftigste lommelykta mi har 3x3w leds, der snakker vi 2247 Lumen, jeg kan mao greit teipe den fast til panseret som fjernlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Ja det forundrer meg at det ikke finnes sterkere bil led når man ser på hodelykter for eksempel. Finst mange med et sinnsykt lys.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Finner det rimelig snodig selv, kan ha noe med kostnader å gjøre? Ikke at det burde stoppe noen, er ikke dyrt å kjøpe løse XM-L leds som lykta over rocker 3 av. Kanskje jeg bestiller noen og modifisere bøttelykter jeg har liggende bare for å teste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå