Reef89 Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 Ja pæren hoppte av når jeg klikka det på plass...du har ikke noen sånne pærer liggenes du da? Sent from my iPad using Tapatalk HD jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Ble vertfall seendes sånn ut med den ene pæra. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk har du link til de pærene der? så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 har du link til de pærene der? så veldig bra ut http://www.ebay.com/itm/2x-No-Error-high-power-3-SMD-LED-Festoon-6418-C5W-6411-License-Plate-Light-Bulb/181261398652?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D18058%26meid%3D2745752348244020300%26pid%3D100011%26prg%3D8304%26rk%3D3%26rkt%3D5%26sd%3D181247032422%26Hadde dem etter 10-12 dager Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Har montert biltema sine led skiltlys no, spent på hvordan det ser ut når det blir mørkt, kommer med edit da Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Har montert biltema sine led skiltlys no, spent på hvordan det ser ut når det blir mørkt, kommer med edit da Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Får ikke til å edite forrige post. Fornøyd med Biltema pærenejeg til 90kr faktisk.. Ser bedre ut irl enn på bilde. Eneste som er domt er at det ikke er innebygd motstand så får feimld.Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Fant det ut nå, sitter HB4 i grøftelys på e46. Men 80w hørtes rått ut, det burde lyse opp ganske bra:) Post bilder når du har innstallert de da:) Kjøpte du med motstand da så du ikke får feilmelding? Bare idioti å montere sterke pærer i tåkelysene forran. Ser ikke noe bedre, men blender motgående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Bare idioti å montere sterke pærer i tåkelysene forran. Ser ikke noe bedre, men blender motgående. Heldigvis gjør man ikke det i forhold til å bruke ekkel xenon ombyggingskit. Og jo man ser bedre. www.brilleland.no har gratis synsundersøkelser (ifyouneed) Har for øvrig målt 50w med en vanlig original halogen pære og den lyser faktisk dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Heldigvis gjør man ikke det i forhold til å bruke ekkel xenon ombyggingskit. Og jo man ser bedre. www.brilleland.no har gratis synsundersøkelser (ifyouneed) Har for øvrig målt 50w med en vanlig original halogen pære og den lyser faktisk dårligere. Visst det er noen her som trenger synsundersøkelse, så er det jo deg tydeligvis Spørsmålet blir jo da, hva de pærene egentlig leverer av effekt. Visst de lyser dårligere en halogen, med en teknologi som er mer effektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Visst det er noen her som trenger synsundersøkelse, så er det jo deg tydeligvis Spørsmålet blir jo da, hva de pærene egentlig leverer av effekt. Visst de lyser dårligere en halogen, med en teknologi som er mer effektiv. Siden DU sa det lyser dårligere med LED så er du meget etterkommen. Som sagt så lyser en 50w LED pære bedre enn en original OSRAM 50w halogen! som da er egentlig grådig logisk at man ser bedre. (nå snakker jeg om mine egne tåkelys som er rene og ikke fukt skadet som demper lysstyrken. Skal jeg bli blendet og se stjerner så må øret mitt ned i asfalten og øynene mine må se rett inn i lyset. I motgående bil sitter man høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Siden DU sa det lyser dårligere med LED så er du meget etterkommen. Som sagt så lyser en 50w LED pære bedre enn en original OSRAM 50w halogen! som da er egentlig grådig logisk at man ser bedre. (nå snakker jeg om mine egne tåkelys som er rene og ikke fukt skadet som demper lysstyrken. Skal jeg bli blendet og se stjerner så må øret mitt ned i asfalten og øynene mine må se rett inn i lyset. I motgående bil sitter man høyere Jeg leste den siste setningen din feil, og tolket det dithen at en 50w led pære lyste dårligere en tilsvarende halogen. Og det gir ingen mening, som du sier. Poenget er at på våt veg, så vil vanlig 50w halogen i tåkelys blende. Sterkere pærer er da bare idioti, siden man likevell ikke klarer å "se lengre" vba. tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Akkurat fått montert på AE du anbefaler på s.1 å er meget fornøyd med lyset, eneste minuset er at de var jææævlig vanskelig å få montert, pga at de 3 små "hakkene" på pæra passa dårlig i forhold til sokkelen, så måtte borre å styre for å få pæra inn! Har også montert led i sprederne, å det er den andre pæra du prøvde, den ble bestillt før at jeg leste denne tråden, men osram 50w er på vei i posten nå Ser litt blåaktig ut pga iphone kamera, Men sånn ble det er heelt hvit irl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Akkurat fått montert på AE du anbefaler på s.1 å er meget fornøyd med lyset, eneste minuset er at de var jææævlig vanskelig å få montert, pga at de 3 små "hakkene" på pæra passa dårlig i forhold til sokkelen, så måtte borre å styre for å få pæra inn! Har også montert led i sprederne, å det er den andre pæra du prøvde, den ble bestillt etter at jeg leste denne tråden, men osram 50w er på vei i posten Ser litt blåaktig ut pga iphone kamera, Men sånn ble det er heelt hvit irl. borre? monterte disse for noen uker siden og det gikk helt fint, var det mtec pærer du kjøpte? ser ut som du har preface frontlykter å Kirkes92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 borre? monterte disse for noen uker siden og det gikk helt fint, var det mtec pærer du kjøpte? ser ut som du har preface frontlykter å Er LCI dette, du ser det på lyktene foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 borre? monterte disse for noen uker siden og det gikk helt fint, var det mtec pærer du kjøpte? ser ut som du har preface frontlykter å Jaa, måtte utvite de hakkene der pera skal inn med ett lite bårr. Har lci ja, så ikke m-tech pærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Bra du ble fornøyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå