Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med ledningene til lykta hvis denne pæren trekker 80W? Blir vel rundt 6 Ampere. Siden disse har H8 sokkel, kan jeg vel bruke disse på min e39 facelift? :)  Hvordan er det forresten med feilkoding og slikt? kan vel kanskje kode dette vekk?

Skjer ingenting med ledinngsnettet.

Vist du ikke har deaktivert pæresjekken (gjøres med diagnose verktøy) din eller du ikke har motstand så vil du få feilmelding i OBC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testet noen bra Led ryggelyspærer?

Jeg og henger meg på her. Erfaringer med bedre ryggelys pærer til E61 -08?

Sett litt på disse

http://pages.ebay.com/motors/link/?nav=item.view&id=331025694195

Eller disse

http://pages.ebay.com/motors/link/?nav=item.view&id=111217352865

Hva tror dere, I denne mørke tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte meg slike i går:)

kan gi tilbakemelding på lys når jeg får de.

http://www.ebay.com/itm/161159602182?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Det må du gjøre, ser man får disse i 30w og 60w versjoner også :)

De vil nok muligens lyse bedre enn de jeg kjøpte da det er led på siden av pærene på disse som vil treffe reflektoren i tilegg til å lyse rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vurderer å prøve å laga meg en liten nettbutikk eller bruke facebook for det det er verdt og selge noen leds. Tenkte mest på å begynne med t10 hvite leds på 1w, dette er jo en typisk parklyspære. Hva ville dere gitt for noe sånt? Biltema tar 90kr til opplysning. 

Vel, tror ikke det er noe business i, man kan jo kjøpe de selv fra Ebay, Aliexpress, Alibaba and so on, på Ebay begynner prisene på rundt 5,- inkludert frakt for disse pærene, Biltema får nok sine produsert på de samme fabrikkene.

Jeg kjøpte nylig trådløse led juletrelys på Europris til 300,- men de var så Crappy at de leverte jeg tilbake, fant ut i ettertid at jeg kunne kjøpe nøyaktig det samme settet fra Kina til rundt 100,- frakt inkludert.

En annen ting er jo garanti og slikt, er du villig til å ta risken dette måtte medføre? bestiller du 5 slike T10 Led pærer er du nesten garantert at 1 av 5 ikke virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva ville du gitt for et sett? Om jeg tar risikoen kommer ann på prisen. Jeg må jo være sikret fortjeneste selvom den ikke er stor for å orke er jo litt jobb mtp pakking og sending.

Jeg er nok ikke den rette å spørre der, jeg bestiller som regel sånne ting fra utlandet selv så slipper jeg billigere unna :) 

Men om du vil selge lite for å slippe å pakke å sende så mye bør du ha en litt høyere pris (Mer forteneste) velger du en lavere pris kan du selge flere varer men likevel sitte igjen med like mye i overskudd, men da blir det jo litt mer pakking og sending :)

Du kan også ordne deg en avtale med forhandler/fabrikk om å sende direkte til kunde (Wholesale) ulempen her er at du selv ikke får kvalitetssjekket varene før de sendes ut om du da ikke reiser å sjekker kvaliteten selv, fordelen er at du bare sitter hjemme og trykker litt på pc'n.

men nå kaprer vi visst tråden til trådstarter her, du gjør nok lurt i å opprette en egen tråd under annet forummet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...