Skulebollen Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Jeg fikk også ordnet meg en kvittering der dem skrev at jeg hadde fått gavekupong så jeg fikk det for 10 dollar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Har kjøpt meg X5/E70 2009. kunne tenke meg bedre lys i Angel lysene, samt grøfte lys. kan jeg få noen direkte tråder eller tips av deg her. samt om du vet om noen bra E70 tråder her. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Jeg fikk også ordnet meg en kvittering der dem skrev at jeg hadde fått gavekupong så jeg fikk det for 10 dollar:) Sendte de pakken til deg til slutt? Jeg sliter enda---selv om jeg sendte invoice fra selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Har ikke fått svar.. Sendte du en "falsk" invoice eller den originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Ser ut til at den endelig er sendt videre nå. Sendte den originale fra selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Hei, vilken LED pære anbefaler dere for angel eyes på min 2009 modell 730d? Originalt er det jo H8 halogen 12v/35w som står der! Har prøvd med 80wats H8 men da blinker bare pæra en gang også blir det mørkt, så det går ikke. Finnes det LED pærer som takler de 2 forskjellige spenningene som benyttes, det er jo mindre lys i ringene når de brukes som park lys i motsetning til når DRL er på? Funker disse med DRL? http://m.ebay.com/itm?itemId=281124644291 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 Har kjøpt meg X5/E70 2009. kunne tenke meg bedre lys i Angel lysene, samt grøfte lys. kan jeg få noen direkte tråder eller tips av deg her. samt om du vet om noen bra E70 tråder her. Takker for svar. Alt det står på s. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 Hei, vilken LED pære anbefaler dere for angel eyes på min 2009 modell 730d? Originalt er det jo H8 halogen 12v/35w som står der! Har prøvd med 80wats H8 men da blinker bare pæra en gang også blir det mørkt, så det går ikke. Finnes det LED pærer som takler de 2 forskjellige spenningene som benyttes, det er jo mindre lys i ringene når de brukes som park lys i motsetning til når DRL er på? Funker disse med DRL? http://m.ebay.com/itm?itemId=281124644291 Det var da merkelig. De H8 som er på s. 1 skal være veldig bra og LED pærene funker fra 12-35v. Hvertfall de jeg har. Men vet jo om flere her inne og på nette generelt av de har brukt den H8 bla på LCI E60 og ingen tull der. Er jo samme lys der, DRL ringer. Fabrikk feil på dine? Denne LCI bilen skal ha H8 80w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Det var da merkelig. De H8 som er på s. 1 skal være veldig bra og LED pærene funker fra 12-35v. Hvertfall de jeg har. Men vet jo om flere her inne og på nette generelt av de har brukt den H8 bla på LCI E60 og ingen tull der. Er jo samme lys der, DRL ringer. Fabrikk feil på dine? Denne LCI bilen skal ha H8 80w {style_image_url}/attachicon.gif 946.jpg Ble vel stilt litt feil spørsmålet mitt Jeg prøvde 80watt halogen og d funka ikke, d funker sikker med de led pærene du mener, men vet du om du får 2 lysstyrker på de, altså noe svakere når lysbryter står på park? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Det blir vell automatisk svakere når den står på park enn drl? Vertfall sånn hos en kompis med drl. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Ok, tenkte kansje man måtte ha spesielle led pærer for d ettersom bilen er produsert for å egentlig bruke halogen pærer, led kom ikke originalt før mars 2010 da F10 kom.. Men får ta sjansen på å bestille ett sett å prøve Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Ok, tenkte kansje man måtte ha spesielle led pærer for d ettersom bilen er produsert for å egentlig bruke halogen pærer, led kom ikke originalt før mars 2010 da F10 kom.. Jeg har forsøkt flere LED-pærer i vår F01 uten særlig hell. Ingen av de dimmer seg, så det blir samme styrke i DRL som i parklys og alle gir stort sett feilmeldinger. F01 fikk heller ikke LED i ringene før 07/2012 ved LCI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Jeg har forsøkt flere LED-pærer i vår F01 uten særlig hell. Ingen av de dimmer seg, så det blir samme styrke i DRL som i parklys og alle gir stort sett feilmeldinger. F01 fikk heller ikke LED i ringene før 07/2012 ved LCI. Ok, det var det jeg fryktet ja.... Nei, det ble ikke LED før facelift på F01! Men tenkte kansje at det nå fantes LED pærer for ettermontering som dimmer ettersom det har vært i produksjon originalt i mange år nå Har du prøvd sterkere halogen pærer med hvitere lys? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Jeg føler jeg har prøvd det meste, LED, "Superwhite" osv. uten særlig hell. Løsningen blir nok å ettermontere LCI Xenon eller Adaptive LED hovedlykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Ja, det er vel bare det som funker, det er bmw dynamic xenon, Adaptive hovedlys på min, ser for meg at det er svin dyrt å bytte begge lyktene Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå