bmwJon Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Ligger veldig mange ute mine er hvertfall fra Funstore2014 i Kina.Du har ikke en link eller noe sånt til meg da? Klarer ikke finne det på ebay og vil gjerne bestille fra samme plass slik at jeg er sikker på hva jeg får:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Du har ikke en link eller noe sånt til meg da? Klarer ikke finne det på ebay og vil gjerne bestille fra samme plass slik at jeg er sikker på hva jeg får:)Jeg kjøpte disse (er 1 pære per ordre!)http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=171555147044 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Creatron Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Driver å leter etter noen angel eyes til min 320 CI 2004 mod. Vil helst ha noen med blåaktig farge. Noen som har tips til noen som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 Driver å leter etter noen angel eyes til min 320 CI 2004 mod. Vil helst ha noen med blåaktig farge. Noen som har tips til noen som passer? Det er vanskelig den dag i dag å finne noen med blå aktig lys da dette var mest tilgjengelig helt i begynnelsen på LED markedet da produsenter ikke helt klarte å lage 100% hvite pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 (endret) Sitter og har veldig lyst til og bytte til LED i de fleste lys på bilen min, men skal jeg først gjøre det så har jeg noen krav. Angel Eyesene skal lyse såpass sterkt at man fint ser det på dagtid, og da lurer på om disse fra ekstralys er veldig sterke? http://www.ekstralys.no/products/led-til-bmw-ae-h8-40w Også skal skiltlyset byttes ut, mest sannsynelig kjøper C5W pærer fra osram hos bilxtra, vill ikke at de skal lyse opp veien bak bilen, men bare sånn at det er hvitt lys istedenfor gult. Interiørlysene er det ikke så farlig med om de er sterke eller ikke, for de synes ikke på veien uansett. Eller er ekstralys sine T6 skiltlys ikke altfor sterke? Også må jeg ha tåkelys som matcher ae lyset, funker xenonlook pærer eller bør man ha led? Har ikke tilgang til koding av pæresjekk osv. Edit : skal også nevnes at jeg har sett på Mtec sine på ebay, da jeg var veldig fornøyd med hvordan ae'ene lyste på gamle E39en Endret Januar 18, 2015 av Clevion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 (endret) Sitter og har veldig lyst til og bytte til LED i de fleste lys på bilen min, men skal jeg først gjøre det så har jeg noen krav. Angel Eyesene skal lyse såpass sterkt at man fint ser det på dagtid, og da lurer på om disse fra ekstralys er veldig sterke? http://www.ekstralys.no/products/led-til-bmw-ae-h8-40w Også skal skiltlyset byttes ut, mest sannsynelig kjøper C5W pærer fra osram hos bilxtra, vill ikke at de skal lyse opp veien bak bilen, men bare sånn at det er hvitt lys istedenfor gult. Interiørlysene er det ikke så farlig med om de er sterke eller ikke, for de synes ikke på veien uansett. Eller er ekstralys sine T6 skiltlys ikke altfor sterke? Også må jeg ha tåkelys som matcher ae lyset, funker xenonlook pærer eller bør man ha led? Har ikke tilgang til koding av pæresjekk osv. Edit : skal også nevnes at jeg har sett på Mtec sine på ebay, da jeg var veldig fornøyd med hvordan ae'ene lyste på gamle E39en Ekstralys sine ae er litt bedre. (kommer snart en update på H8 LCI angel eyes) Angående skiltlys så se s. 1 nederst. Skal du ha tåkelys som matcher ringene så er du nødt og bruke LED og alt dette står på s. 1. Hva som passer best osv. Så du må kode bort pæresjekk eller bruke motstand. Endret Januar 18, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Da har jeg fått på LED skiltlys. Kjøpte Osram sine LED C5W pærer fra bilxtra, gir ingen feilmeldinger, og lyser akkurat bra nok! Ikke sånn som E39en min som hadde nærlys bak som jeg husker du kommenterte i tråden min Endret Januar 19, 2015 av Clevion Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Jeg har bestilt disse til tåkelysene på min e60 facelift: http://www.ebay.com/itm/251302377069 Disse skal være på ~80 Watt. Vil det fungere med 50W motstand for å unngå feil? Og hva er "endelig" patent for å ikke smelte plastikken i fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Alt det står på s. 1. Beste er jo så klart å deaktivere pæresjekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Husk også at på bilpærer så har en eller annen luring funnet ut at effekten "skal" oppgis i det effekten hadde vært med samme lysstyrke i en halogenpære. Reell effekt er nok nærmere 10W. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Har fått inn LED lampene under dørene nå, mangler bare i fotbrønner og "sminkelyset", og angel eyes. De kommer på til helga tenker jeg, da jeg må ha lykta for det er så jævlig trangt. Fikk ikke ut kontakta til H8en engang, prøvde med skrutrekker og vippe dem opp, endte med at jeg knakk den ene "holdern". Ingen i Østfold som vil hjelpe meg og bytte, som kanskje har litt mer erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Min erfaring er at du bør droppe lys over fot høyde foruten i bagasjerommet. Det blir så ekstremt lyst og hvitt at det blir ubehagelig inni kupé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Enig med Otis. Har selv kun hvitt i dørene under og i oppbevarings "lommen", bagasje rommet, utrolig mye bedre enn det originale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Har slike 80w LED i tåkelysene på min e39, men flimrer litt. Ganske irriterende. Gjor ikke det på e46n jeg også hadde slike pærer i. Mener jeg har deaktivert alt av bulb check osv og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Tenker jo at det dimmes uansett, så ser ikke helt problemet men. Uansett, en annen ting, er lettere og bytte ae pærer med lykta ute, eller, går det i det heletatt an uten? Jeg klarte og få av coveret, men og få ut kontakta til pæra klarte jeg ikke, ikke fikk jeg vridd pæra verken til venstre eller høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå