Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Driver å leter etter noen angel eyes til min 320 CI 2004 mod. Vil helst ha noen med blåaktig farge. Noen som har tips til noen som passer?

Det er vanskelig den dag i dag å finne noen med blå aktig lys da dette var mest tilgjengelig helt i begynnelsen på LED markedet da produsenter ikke helt klarte å lage 100% hvite pærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og har veldig lyst til og bytte til LED i de fleste lys på bilen min, men skal jeg først gjøre det så har jeg noen krav. Angel Eyesene skal lyse såpass sterkt at man fint ser det på dagtid, og da lurer på om disse fra ekstralys er veldig sterke? http://www.ekstralys.no/products/led-til-bmw-ae-h8-40w

Også skal skiltlyset byttes ut, mest sannsynelig kjøper C5W pærer fra osram hos bilxtra, vill ikke at de skal lyse opp veien bak bilen, men bare sånn at det er hvitt lys istedenfor gult. Interiørlysene er det ikke så farlig med om de er sterke eller ikke, for de synes ikke på veien uansett. Eller er ekstralys sine T6 skiltlys ikke altfor sterke?

Også må jeg ha tåkelys som matcher ae lyset, funker xenonlook pærer eller bør man ha led? Har ikke tilgang til koding av pæresjekk osv.

Edit : skal også nevnes at jeg har sett på Mtec sine på ebay, da jeg var veldig fornøyd med hvordan ae'ene lyste på gamle E39en :)

Endret av Clevion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og har veldig lyst til og bytte til LED i de fleste lys på bilen min, men skal jeg først gjøre det så har jeg noen krav. Angel Eyesene skal lyse såpass sterkt at man fint ser det på dagtid, og da lurer på om disse fra ekstralys er veldig sterke? http://www.ekstralys.no/products/led-til-bmw-ae-h8-40w

Også skal skiltlyset byttes ut, mest sannsynelig kjøper C5W pærer fra osram hos bilxtra, vill ikke at de skal lyse opp veien bak bilen, men bare sånn at det er hvitt lys istedenfor gult. Interiørlysene er det ikke så farlig med om de er sterke eller ikke, for de synes ikke på veien uansett. Eller er ekstralys sine T6 skiltlys ikke altfor sterke?

Også må jeg ha tåkelys som matcher ae lyset, funker xenonlook pærer eller bør man ha led? Har ikke tilgang til koding av pæresjekk osv.

Edit : skal også nevnes at jeg har sett på Mtec sine på ebay, da jeg var veldig fornøyd med hvordan ae'ene lyste på gamle E39en :)

Ekstralys sine ae er litt bedre. (kommer snart en update på H8 LCI angel eyes)

Angående skiltlys så se s. 1 nederst.

Skal du ha tåkelys som matcher ringene så er du nødt og bruke LED og alt dette står på s. 1. Hva som passer best osv. Så du må kode bort pæresjekk eller bruke motstand.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått på LED skiltlys. Kjøpte Osram sine LED C5W pærer fra bilxtra, gir ingen feilmeldinger, og lyser akkurat bra nok! Ikke sånn som E39en min som hadde nærlys bak som jeg husker du kommenterte i tråden min :P

post-73485-0-71907600-1421688403_thumb.j

Endret av Clevion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk også at på bilpærer så har en eller annen luring funnet ut at effekten "skal" oppgis i det effekten hadde vært med samme lysstyrke i en halogenpære.

Reell effekt er nok nærmere 10W.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått inn LED lampene under dørene nå, mangler bare i fotbrønner og "sminkelyset", og angel eyes. De kommer på til helga tenker jeg, da jeg må ha lykta for det er så jævlig trangt. Fikk ikke ut kontakta til H8en engang, prøvde med skrutrekker og vippe dem opp, endte med at jeg knakk den ene "holdern".

Ingen i Østfold som vil hjelpe meg og bytte, som kanskje har litt mer erfaring? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jo at det dimmes uansett, så ser ikke helt problemet men. Uansett, en annen ting, er lettere og bytte ae pærer med lykta ute, eller, går det i det heletatt an uten? Jeg klarte og få av coveret, men og få ut kontakta til pæra klarte jeg ikke, ikke fikk jeg vridd pæra verken til venstre eller høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...