Tzunami Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Dere to altså! Et kjapt bilde da holder på med nok av ting fortsatt, enda ikke 100% ferdig til treff Også har jeg fått ferdig høsten highgloss shadowline ferdig Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Ser ut som matt estoril.. Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Den er nok hakket blåere enn de siste bildene viser, men er nok estoril som er den nærmeste fargen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Looking good! Ser frem til photoshoot! De første bildene du la ut i garasjen var ganske tøffe! *hint hint* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Hehe kommer flere etterhvert ja men holder på med 18" nå, samt at planen egentlig var coilovere på m5'n i morgen, men må kjøre flyttelass med touringen istedet :S så blir spennende å se hva jeg får til før treffet, med m5'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 FYYYY Dette hadde jeg ikke trodd altså, flink du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 FYYYY Dette hadde jeg ikke trodd altså, flink du! Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 jupp...blir den fargen på mine biler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Detta ble dritbra, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 jupp...blir den fargen på mine biler også Snart oppbrukt allerede denne fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Samma det vel? Fargen er jo strøken. Ihvertfall sammen med high gloss. Kan jo evt dynge den ned med klistermerker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Blir matteblue metallic på E-klassen med stickerbomb folie på sidespeil og baklukespoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Skal du ha komplett higloss må du ta stolpedekslene å på dørene mr;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Du sier du ikke vil feste skilta med noe som vises, for å kunne ta de av, og at det da skal se cleant ut. Jeg er sær, men syns faktisk det manger noe i fronten (skilter sikkert ) på det øverste bildet meeeen, det kan være vinkelen som gjør det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Bra sota bakenden på vogna de. Sota vel litt i det meste laget kanskje:-P var jo svart i tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå